1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید و عرضه فیس لیفت تندر۹۰ تا پایان سال جاری

تولید و عرضه فیس لیفت تندر۹۰ تا پایان سال جاری

30 خرداد 1395
  • 6

مدیرعامل رنو پارس از تولید و عرضه فیس لیفت تندر۹۰ تا پایان سال جاری و از سوی ایران خودرو خبر داد.

فیس لیفت ال نود

یمان کارگر، با اعلام این خبر گفت: به زودی محصولات جدیدی به سبد موجود محصولات رنو اضافه خواهد شد.

وی در ادامه این محصولات را شامل رنو ساندرو استپ وی(در پارس خودرو) و فیس لیفت تندر۹۰(در ایران خودرو) تا پایان سال جاری و رنو سیمبل، رنو داستر جدید و رنو کوئید دانست تا پاسخ گوی نیاز مشتریان ایرانی برای تنوع محصولات باشد.

کارگر همچنین با اشاره به خواست مشتریان ایرانی برای محصولات جدید به معرفی دو محصول جدید رنو سیمبل جدید و رنو کوئید برای بازار ایران پرداخت که در صورت تولید در ایران، علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، برای صادرات در سطح منطقه نیز در نظر گرفته شده است.

وی که در جمع قطعه سازان داخلی سخن می گفت، با اشاره به روند سریع افزایش تولید محصولات موجود در سایت های ایران خودرو و پارس خودرو از قطعه سازان ایرانی خواست تا خود را برای این افزایش تولید آماده سازند و با همفکری و برنامه ریزی برای تامین به موقع منابع و نیروی انسانی مورد نیاز خود را با این روند همراه ساخته و از پیشامدهای غیر حرفه ای که روند تولید را به مخاطره اندازد اجتناب ورزند.

کارگر در پایان با بیان اینکه در صورت ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو – نیسان، تعهد به تحویل به موقع قطعات برای تولید خودرو جزء اولین الزامات قطعه سازان خواهد بود از آنان خواست با برنامه ریزی به موقع و اجرای دقیق برنامه های توافق شده فی مابین برای تولید، اعتماد متقابل بین شرکت رنو و قطعه سازان ایرانی را تقویت کنند.

فیس لیفت ال نود

منبع: دنیای خودرو



نظرات

  • راحیل راحیل (31 خرداد 1395 ساعت 08:42)

    چه تحول شگرفی!!!!!!!!!!!!
    اصلا قابل تشخیص نیست. این واقعا مگان هست؟!!!!!!!!!!!

  • محمود محمود (30 خرداد 1395 ساعت 16:32)

    این فیس لیفت از سالها پیش در داچیای رومانی تولید میشده و پس از خارج از رده شدن تحویل ایران شده میتونید عکسهاشو توی وب مشاهده کنید

  • رضا رضا (30 خرداد 1395 ساعت 14:10)

    بازم خوشگل نیست.تنها نکته منفی لوگان چهرشه

  • sina sina (30 خرداد 1395 ساعت 09:43)

    بازم سپر و چراغ.،چیز دیگه بلد نیستین؟

  • مرجان مرجان (30 خرداد 1395 ساعت 09:08)

    بزرگترین عامل زشتی ظاهر این خودرو مدل چراغهای پشتشه که هیچ تغییری نکرده امیدوار بودیم تغییرات ظاهری لوگان بیشتر از اینها باشه

  • علی علی (30 خرداد 1395 ساعت 08:54)

    پس نگین خودرو این وسط چکارست ؟ ثبت نام بکنیم یا نکنیم ؟