1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شاسی بلند جدید کیا در سال 2017

شاسی بلند جدید کیا در سال 2017

26 خرداد 1395
  • 0

کیا اعلام کرده با کراس‌اوور کوچک و جمع و جور خود با مدل‌های CX-3 مزدا و HR-V هوندا رقابت خواهد کرد.

شاسی بلند جدید کیا 2017

سخنگوی بخش استرالیایی “کیا” در خصوص مدل جدید این خودروسازی گفت: هدف جدید ما از ساخت کراس‌اوور کوچک رقابت مستقیم با دو مدلمزدا CX-3 و HR-V هونداست و مدل جدید در نمایشگاه خودرویی لوس آنجلس سال ۲۰۱۷ یا نمایشگاه خودرویی دیترویت سال ۲۰۱۷ به نمایش در خواهد آمد.

به گفته وی این کراس‌اوور کوچک جدید روی شاسی “کیا ریو” نصب خواهد شد ممکن است فروش نسل “ریو” را کاملا قطع کند. این روند مشابه اتفاقی است که که با ورود مدل مزدا CX-3 برای سری ۲ مزدا در آمریکای شمالی رخ داد.

وی اضافه کرد که اثرات احتمالی ورود کراس اوور جدید روی فروش مدل کیا برای این خودروسازی بسیار آزاردهنده است این کارشناس خودرو در ادامه افزود: با تمام این توصیفات ما نیاز به خودرویی داریم که با توجه به نیازهای بازار، مانند CX-3 و HR-V نیاز مشتریان را برآورده سازد.

این مدل کیا در حال حاضر نامی ندارد اما به نظر می‌رسد مدل مفهومی “پروو” که در نمایشگاه خودرویی “جنوا” به نمایش درآمده الهام بخش ساخت این خودرو باشد. پیدا شدن سر و کله یک کراس‌اوور جدید می‌تواند جان تازه‌ای به بازار کیا در آمریکا بدهد.

انتظار می رود قوای محرکه “پروو” توسط یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری تامین شود که درهمراهی با دو موتور الکتریکی، ۲۴۰ اسب بخار تولید و آن را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به محور محرک (به احتمال زیاد محور عقب) منتقل کند. طول، عرض و ارتفاع مدل به ترتیب معادل ۲۵۰۷، ۱۱۳۰ و ۸۶۸ میلی‌متر است.

شاسی بلند جدید کیا 2017

شاسی بلند جدید کیا 2017

منبع: دنیای خودرو



نظرات