1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز پیش فروش خودروی جک S5 تا چند روز آینده

آغاز پیش فروش خودروی جک S5 تا چند روز آینده

13 آذر 1393
  • 10

تولید آزمایشی خودروی شاسی بلند S۵ در ایران به اتمام رسیده و این خودرو به زودی توسط نمایندگی‌ها پیش فروش می‌شود.

محمدرضا میرعلی نقی در حاشیه بازدید از خط تولید خودروی S۵ گفت: با توجه به برنامه بلندمدتی که کرمان موتور با همکاری شرکت JAC تدوین کرده درصدد هستیم تا تنوع محصولات این شرکت را در بازار ایران افزایش داده و سهم قابل قبولی از بازار به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور افزود: طی سالهای اخیر با توجه به استقبال گسترده مشتریان ایرانی همچنین پس از تجربه موفق فروش لیفان ایکس ۶۰ تلاش می کنیم تا با عرضه خودروی S۵ همچنان حضور موثری در بازار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با ورود S۵ رقابت در بازار خودروهای شاسی بلند ایران جذاب تر می شود، گفت: وجه تمایز اصلی S۵ برخورداری از موتور ۲ لیتری و مجهز به تربوشارژ است و این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

میرعلی نقی در رابطه با نحوه قیمت گذاری این خودرو در بازار ایران اعلام کرد: با توجه به برنامه کرمان موتور برای ساخت داخل کردن این خودرو، تلاش خواهیم کرد تا قیمت گذاری معقولی نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار داشته باشیم و به طور حتم با این رویکرد رقابت خودروهای شاسی بلند زیر ۸۰ میلیون تومان در بازار ایران جذاب تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه S۵ پیشرانه قوی تری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار دارد، تصریح کرد: یکی از مشخصه های بارز این خودرو برخورداری از استاندارد یورو ۵ بوده و در عین حال مجهز به سیستم EOBD اس.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور گفت: این خودرو علاوه بر برخورداری از امکاناتی همچون سانروف، کیسه های هوای سرنشینان جلو، پخش فایل های تصویری با فرمت ام پی ۵ و سنسور دنده عقب از امکانات منحصر به فردی همچون پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، کنترل ایستایی در سربالایی برخوردار است.

وی در رابطه با نحوه پیش فروش این خودرو گفت: تا چند روز آینده با توجه به شرایط موجود در بازار ایران، ارائه تسهیلات متنوع فروش را در دستور کار قرار داده ایم و تلاش خواهیم کرد درخواست های مشتریان را با هر نوع توان مالی پوشش دهیم.

میرعلی نقی در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت از ابتدای سال چندین طرح ویژه فروش با شرایط متنوع را برای مشتریان ارائه کرده و با استقبال گسترده مردم مواجه شده و به طور حتم در ادامه این سیاست دنبال خواهد شد.



نظرات

  • صالح انصاری صالح انصاری (4 دی 1393 ساعت 10:34)

    کلا این چینی ها دوس دارن از یه برند محبوب کپی کنن
    مثلا این رو از روی سانتافه کپی کردن
    ام وی ام ایکس 33 رو از روی تویوتا راوفور قدیمی کپی زدن
    فاو آسا رو از روی سوناتای 2015 کپی زدن
    حالا من اینارو میدونم ولی خدا میدونه چنتا مثل این از رو ماشین های درست حسابی کپی زدن
    اگه موافقی + رو بده

  • آفرین آفرین (15 آذر 1393 ساعت 08:51)

    تا کی باید از این کالاهای بی کیفیت استفاده کرد نمی دانم ولی بخدا حق ما این نیست برای باید بهترین ها باشد ما لیاقت داریم >>> ولی کو گوش شنوا بقولی ناله اگر ناله من و گوش اگر گوش تو آنکه البته بجائی نرسد فریاد است

  • دیستور دیستور (14 آذر 1393 ساعت 21:42)

    عقبش هم تقریبا شبیه سانتافست کپی غیره اصل - گمونم ام وی ام x33 از این بهتر باشه چون اتوماتیکه و دیگه نمیخای کلاچ دنده بگیری همش

  • فوجی فوجی (14 آذر 1393 ساعت 12:18)

    عقبش خوشگله!!!!

    صالح انصاری صالح انصاری (4 دی 1393 ساعت 10:29)

    چون که از روی سانتافه کپی زدن

  • محمدماجد محمدماجد (14 آذر 1393 ساعت 00:09)

    خوبه

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (14 آذر 1393 ساعت 00:06)

    شاید این مدل موفق بشه

  • جرمی جرمی (13 آذر 1393 ساعت 20:56)

    تحویل 5الی6ماهه که با تاخیر همیشگی این شرکت همراه خواهد بود البته با توجه به تاخیر در تحویل اتومبیلهای دیگر این شرکت میگویم.ثبت نام بهیچ عنوان با این زمان طولانی عقلانی نیست . اگر s5در ایران تولید میشود این زمان طولانی به چه معناست . پول را میگیرید ، ماشین رو هم تحویل بدید ، شما رو بخیر و مصرف کننده را به سلامت . این قرطاس بازیها رو که فقط باعث بی اعتمادی مصرف کننده است را کنار بگذارید. اگر مدعی ارزان فروشی هستید توی این 6الی7 ماه پول دست شما چکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟ اگر راست میگویید تولید شروع شده چرا نمونه این ماشین در 99درصد از نمایندگیها موجود نیست شما که برای رو نمایی ازیک عکس در سایت خود 45 میلیون تومان از مردم میگیرید ، اگر میخواستید خود ماشین رو نشون بدید چقدر میگرفتید.

  • محمد عبد محمد عبد (13 آذر 1393 ساعت 12:42)

    جلوش کپی از هیوندای توسانه یا من اشتبا میکنم؟!

    صالح انصاری صالح انصاری (4 دی 1393 ساعت 10:30)

    جلوش کپی توسانه پشتش کپی سانتافه