1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جک S5 با گیربکس اتوماتیک وارد بازار می شود

جک S5 با گیربکس اتوماتیک وارد بازار می شود

25 مهر 1394
  • 0

 جک S5 با گیربکس اتوماتیک وارد بازار می شود

 جک S5 با گیربکس اتوماتیک وارد بازار می شود

کرمان موتور همچون همیشه حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودرو تبریز داشته و محصولات متنوع خود را با شرایط فروش مناسب عرضه کرده است. در زمینه برنامه‌های این شرکت گفتگویی با امیرحسین یزدانی، معاون فروش و بازاریابی داشتیم که نشان از برنامه‌های گسترده این مجموعه به‌ویژه در بخش خدمات پس از فروش دارد.

یزدانی ابتدا در زمینه عرضه لیفان 820 گفت:"عرضه هر خودرو به بازار نیازمند فراهم شدن شرایطی است که خودرو یکی از آن‌ها است. در حال حاضر شرایط برای عرضه این خودرو در بازار مناسب نیست اما بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم احتمال در دو ماه آینده از این خودرو رونمایی می‌کنیم."

یزدانی در زمینه عرضه دیگر محصولات کرمان موتور تا پیش از پایان سال گفت:"عرضه خودروی S5 با گیربکس اتوماتیک یکی دیگر از برنامه‌های ما است. S5 تاکنون توانسته در بازار فروش موفق باشد و با عرضه مدل اتوماتیک این خودرو قطعا طیف خریداران بیشتری به سمت این خودرو خواهند آمد."

وی با اشاره به اهمیت بالای خدمات پس از فروش و کیفیت در بازار خودرو در آینده گفت:"برای لیفان 820 و S5 اتوماتیک و حتی X50 افزایش گارانتی را داریم. علاوه بر این در لیفان 820 در حال برنامه‌ریزی برای یک پکیج ویژه برای خدمات پس از فروش هستیم. این طرح هنوز نهایی نشده است اما درنهایت گارانتی خودرو به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و خدمات ویژه‌ای در دوران گارانتی به مشتریان ارائه خواهد شد."

وی افزود:"در یک سال اخیر کارهای زیادی در زمینه خدمات پس از فروش در گروه کرمان انجام شده است. به‌عنوان نمونه در زمینه تامین قطعات با شرکایمان تعامل گسترده‌ای داریم یا در زمینه آموزش نمایندگی‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. البته درمجموع باید کاری کنیم با بهبود کار در تولید به‌طورکلی مراجعه به خدمات پس از فروش کاهش پیدا کند. به‌عنوان نمونه در یک ماه اخیر سفرهای زیادی از سوی مدیران لیفان به ایران انجام شده است تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر رضایت مشتریان را جلب کنیم. تا پایان امسال خبرها و پکیج‌های خوبی برای محصولات کرمان موتور عرضه خواهیم کرد."



نظرات