1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

10 خرداد 1394
  • 1

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند،در پی تقاضای روزافزون مشتریان برای استفاده از خودرویی با ویژگی ھای ترکیبی جمع و جور بودن خودروھای بدون صندوق و داشتن ظاھر پر ابھت و جذاب خودروھای شاسی بلند، شرکت ایران خودرو اقدام به ارائه محصولی جدید از گروه خودروسازی رنو نموده است.

پس از سالھا فعالیت مستمر با شرکت رنو و پس از عرضه خودروھای با کیفیت رنو تندر و تندر پیکاپ ( وانت تندر ) این بار یک خودروی مدرن و به روز دیگر از محصولات شرکت رنو در معرض استفاده مشتریان محترم شرکت ایران خودرو قرار گرفته است. در ادامه برخی از مھمترین ویژگی ھا و مشخصات این محصول جدید خدمت شما متقاضیان محترم ارائه می شود. امید است تا ھمچون ھمیشه با ھمکاری شما بزرگواران بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان محترم ایران خودرو باشیم.

آشنایی با خودروی کپچر

خودروی کپچر در دسته بندی خودروھا از منظر ابعادی یک خودروی شاسی بلند جمع و جور شھری یا به اصطلاح کراس اوور به حساب می آید. در واقع این خودرو جاداری یک خودروی شاسی بلند و چابکی یک خودروی کوچک سواری را در ھم آمیخته و دارای ظاھری بسیار زیبا و جذاب است که اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو نیز بر زیبایی ظاھری این خودرو افزوده است.

عمده مزیت و برتری این خودرو در قیاس با سایر خودروھای رقیب برخورداری از موتور بسیار قدرتمند و پرتوان توربوشارژ ھمراه با مصرف بسیار پایین سوخت است که با ھمراھی یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک سواری بسیار نرم و لذت بخشی را برای سرنشین فراھم خواھد کرد. در این خودرو طیف وسیعی از امکانات به صورت استاندارد تعریف شده است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خود فراھم کند و حس لوکس بودن و لذت رانندگی را منتقل نماید.

برخی از افتخارات این خودرو :

دارای ٥ ستاره ایمنی از EuroNCAP

فروش ٢٥٥.٠٠٠ دستگاه در مدت ٢٠ ماه در اروپا

سومین SUV سال ٢٠١٤ در اروپا

اولین SUV سال ٢٠١٥ در فرانسه

بھترین خودرو در نمایشگاه ٢٠١٣ در سئول

فروش ١.٠٠٠ دستگاه در کره در مدت ٧ دقیقه

خودرو سال ٢٠١٤ در کره

خودروی پر فروش برند رنو در سال 2014

برخی از ویژگی های این خودرو :

خودرویی کاربردی ھمراه با نوآوری، زیبا و برازنده

جمع و جور و یک کراس اور غیرتھاجمی

یک خودروی مدرن، بروز، شیک و باھوش

خودروی امن طبق استاندارھای روز اروپا v خودرویی جادار ،شیک و جذاب

تولید رنو در سایت والادولید اسپانیا

آشنایی با موتور این خودرو :

موتورH٥FT یکی از جدید ترین و مدرن ترین موتورھای رنو می باشد که دارای 4 سیلندر و ١٦ سوپاپ بوده و با داشتن توربو شارژ توانسته با حجم موتور ١٢٠٠ سی سی توان ١٢٠ اسب بخار را فراھم آورد. توربوشارژ این خودرو در محدوده دور موتور 2000 دور در دقیقه وارد مدار شده و حداکثر خروجی توان موتور از این دور قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که دور موتور 2000 معمولاً از دنده ١ به بعد در دسترس قرار می گیرد و این بدین معنی است که حداکثر توان موتور را به محض خروج از دنده یک و در دنده دو خواھیم داشت و در نتیجه خودرو بسیار سریع شتاب گرفته و در صورت نیاز به حرکت پرشتاب می تواند بسیار لذت بخش باشد و به سرعت به نیاز راننده پاسخ دھد.

ضمن اینکه 90% قدرت موتور در دنده یک و دور موتور 1500 قابل دسترسی خواھد بود بنابراین در شتاب گیری و حرکت اولیه خودرو بسیار چابک خواھد بود. این امر بدلیل استفاده از تکنولوژی VVT در این موتور است.

در طراحی موتور این خودرو رنو از اصول طراحی موتور خودروھای فرمول یک خود بھره برده است و از آلومینیوم برای ساخت آن استفاده شده است و ھمانطور که مستحضرید رنو ھمه ساله در بین خودروھای مسابقات بین المللی فرمول یک جزو برترین ھا بوده است.

رنگ های قابل عرضه توسط ایران خودرو :

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

آشنایی با گیربکس این خودرو :

گیربکس این خودرو از مدل EDC است که یکی از بروزترین گیربکس ھای اتوماتیک دو کلاچه می باشد .این گیربکس از نوع ٦ سرعته بوده و دنده ھای زوج بر روی یک کلاچ و دنده ھای فرد بر روی کلاچ دیگر قرار دارند. این تکنولوژی باعث می شود که تعویض دنده ھا در این خودرو بسیار به نرمی و روانی صورت گیرد و ھیچگونه احساس وقفه و تأخیری در تعویض دنده احساس نشود.

جدول مشخصات فنی کپچر :

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

 تا چند روز آینده ایران خودرو رنو کپچر را پیش فروش می کند

منبع قطره


نظرات

  • اسکالید اسکالید (20 خرداد 1394 ساعت 17:12)

    سیستم گردش چراغ در پیچ دره اونوقت ترمزای عقبش کاسه ایه !!!!!!!!!!!!!!!!