1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تشریح محصولات آینده ایران خودرو

تشریح محصولات آینده ایران خودرو

22 مرداد 1395
  • 1

مصطفی خان کرمی معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد، گفت: یکی از اهداف شرکت های خودروساز برای حضور در نمایشگاه ارزیابی نظرات مشتریان و نیازسنجی آنها است، به همین دلیل در این نمایشگاه در کنار ما واحد تحقیقات بازار نیز وجود دارد تا ارتباط بازاری از مشتریان بالقوه و بالفعل محصولات ایران خودرو کسب کنیم.

 محصولات جدید ایران خودرو

وی با اشاره به اینکه رصد بازار و رقبا از دیگر دلایل حضور در نمایشگاه است، گفت: با عرضه محصولات جدید توان فنی ، داخلی و مهندسی ایران خودرو را ارزیابی می کنیم.

 محصولات جدید ایران خودرو

به گفته او خودرو مدرن 2008 که سال 2013 به بازار عرضه شد با تغییراتی با مدل جدید از دی ماه تولید و عرضه می شود.

 محصولات جدید ایران خودرو

خان کرمی در ادامه اظهار کرد: پژو 301 یک خودرو اقتصادی است که از نیمه اول 96 قابل عرضه است، پژو 508 نیز به منظور رقابت در بازار داخلی در سال 96 عرضه می شود و پیش بینی می کنیم که مورد استقبال قرار بگیرد، خودرو 207 جدید نیز که کاملا داخلی سازی شده با فیس لیفت جدید عرضه خواهد شد.

 محصولات جدید ایران خودرو

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو رنو کپچر را خودرو دیگری اعلام کرد که با استقبال خوبی در بازار روبه رو شده و افزود: البته تاخیری در عرضه داشتیم که به دلیل مشکلات مربوط به واردات بوده است. به گفته او رنو کپچر در عرضه اولیه 105 میلیون قیمت گذاری شد اما 99 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد، در عرضه جدید تعدادی آپشن به آن اضافه شده که قیمت را افزایش می دهد البته فقط هزینه آپشن را می گیریم و با قیمت قبلی عرضه می شود.

خان کرمی با اشاره به اینکه "اچ سی کراس" ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار ایران است و با قیمت حدود 44 میلیون تومان عرضه می شود.

به گفته او هایما نیز عرضه شده و در حال پیش‌فروش است.

 محصولات جدید ایران خودرو

خان کرمی با بیان اینکه روی خودرو دنا تغییرات خاصی اعمال شده و آپشن های مورد نظر بازار بر روی آن اعمال شده است . خودرو جدید دنا با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف امسال به بازار عرضه می شود. عرضه دنا جدید نیز با قیمت 48 میلیون و رنو کلیو با قیمتی بین 72 تا 84 میلیون تومان صورت می گیرد.

 محصولات جدید ایران خودرو

خان کرمی یادآور شد: پیش فروش خودروی کپچر با موعد تحویل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وی از عرضه گراند ویتارای جدید تا چند ماه آینده نیز خبر داد.

 محصولات جدید ایران خودرو

معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه این نشست خبری به اعلام قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو پرداخت و اظهار داشت: قیمت خودروی 301 زیر 50 میلیون تومان، 208 حدود 60 تا 65 میلیون تومان و 2008 حدود 75تا 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خان کرمی افزود: 308 و 508 هنوز برآورد قیمتی نشده است اما در محصول 508 حدود قیمتی 160 تا 185 میلیون تومان پیش بینی شده است.

 محصولات جدید ایران خودرو

منبع
:ایران جیب



نظرات

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (24 مرداد 1395 ساعت 01:25)

    از نگاه یه ایرانی شرم دارم که بگم ایران خودرو میشه گفت نمایندگی فروش خودروسازی های ورشکسته فرانسه تا حالا دیدین تویوتا بیاد بنز بفروشه اصلا عملی هست.