1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نخستین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد

نخستین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد

16 مرداد 1396
  • 0

مسئولان شرکت کرمان موتور سال گذشته قرارداد تولید و عرضه محصولات هیوندای را امضاء کردند و از دی ماه سال 95 شاهد آغاز تولید دو خودرو هیوندای آی10 و آی20 در این شرکت خودروسازی داخلی هستیم. به دنبال تولید و عرضه موفقیت آمیز این دو خودرو هیوندای، از اوایل امسال شاهد واردات برخی مدل های خودروهای هیوندای از طریق شرکت کرمان موتور با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان ایرانی خودروساز کره ای بودیم.

 اولین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد / قیمت + اعلام زمان فروش

حال پس از گذشت 5ماه شاهد تولید سومین مدل از خودروهای هیوندای در شرکت کرمان موتور هستیم و این طور که از شواهد پیداست باید در نمایشگاه خودرو مشهد، شاهد معرفی این خودرو جدید باشیم. اکسنت قرار است با 20 تا 30 درصد داخلی سازی به تولید انبوه برسد و این طور که از شواهد پیداست فرصت تاریخی برای صنعت خودروسازی ایران پیش آمده است تا شاهد تولید و انتقال تکنولوژی از خودروساز کره ای به کشور باشیم.

براساس این گزارش، اکسنت تولیدی در کرمان موتور از موتور 1600سی.سی با 122 اسب بخار قدرت بهره می برد. این محصول 4سیلندر هیوندای مجهز به گیربکس 4سرعته اتوماتیک با فرمان برقی است و استاندارد آلایندگی یورو6 را پاس می کند.

 اولین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد / قیمت + اعلام زمان فروش

از دیگر مشخصات اکسنت می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، جانبی، پرده ای، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS، سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم مدیریت پایداری VSM، استارت دکمه ای، سنسور نور، کامپیوتر سفری، سنسور باران، دوربین دید عقب، صفحه نمایش 7 اینچ، بلوتوث، سیستم رهیاب ماهواره ای و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد. براساس اطلاعات دریافتی از شرکت کرمان موتور، خودروی اکسنت با قیمت 94 تا 95 میلیون تومان از ابتدای شهریورماه با موعد تحویل آذرماه در نمایندگی های شرکت کرمان موتور ثبت نام خواهد شد.



نظرات