1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شاسی ‌بلند جدید هیبریدی از آلمان در راه ایران

شاسی ‌بلند جدید هیبریدی از آلمان در راه ایران

8 شهریور 1396
  • 5

شاسی بلندهای جدید که مجهز به سیستم انرژی سبز و تکنولوژی هوشمند رانندگی است از سوی شرکت بورگوارد به بازار ایران عرضه می شوند.

 شاسی ‌بلند جدید هیبریدی از آلمان در راه ایران

گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه 50 میلادی جزء سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب می شد. این شرکت مجددا با احیا بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیا تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. بورگوارد برای ورود به عرصه رقابت با دیگر خودروسازان همکاری خود با سه مرکز تحقیقاتی معتبر را آغاز کرده است.

نسل جدید تولیدات خودرو تحت عنوان BX7 و BX5 جوایز متعددی را در بخش طراحی، ایمنی و تکنولوژی در عرصه جهانی به خود اختصاص داده است.

به گفته اولریخ والکر مدیرعامل گروه خودروسازی بورگوارد این برند با احیای تاریخ درخشان خود و با بهره گیری از لقبی که رسانه¬ها به تولیدات آن داده اند یعنی «لوکس دست یافتنی»، به زودی تبدیل به یکی از قطب های بزرگ تولید نسل جدید شاسی بلندها در اروپا خواهد شد و ایران نیز یکی از بازارهای مهم و گسترده برای عرضه این خودروها خواهد بود.

تکنولوژی به کار رفته در تاسیسات تولید نسل جدید خودروهای بورگوارد بر مبنای استفاده از هوش مصنوعی در ماشین آلات خطوط تولید است که اولین خروجی های آن با کمک مهندسان و طراحان پورشه و بوش تولید شده، در اواخر سال 2017 وارد بازارهای خاورمیانه خواهد شد.

مدلهای هیبریدی و الکتریکی این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به ایران وارد می شوند.قطعات بکار رفته در این خودرو ساخته شرکت بوش آلمان است و بهترین طراحان خودروهای لوکس جهان طراحی اتاق و بدنه آن را بر عهده داشته اند.

این خودروها با وجود ظاهر منحصر به فردی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند به همین دلیل رسانه های جهان محصولات این شرکت را لوکس¬های دست یافتنی توصیف می کنند.



نظرات

  • پندار پندار (11 شهریور 1396 ساعت 09:24)

    لطفا تحت تاثیر جو الکی قرار نگیرید! این ماشین چینیه و روی پلت فرم یه مدل از فوتون سوار شده!

  • داود داود (8 شهریور 1396 ساعت 19:36)

    در طول تاریخ ایران عزیز و مردم مظلوم آن همواره ظلم بی شماری از جنایتکارانی چون مغول ها انگلیسی ها و صدام ملعون دیده اند اما ظلم خودروسازان نیز به نوبه خود بسی ناجوانمردانه تر است همان هایی که به اندازه جنگ از مردم تلفات می گیرند و مانع استفاده مردم از خودروهای ایمن دنیا می شوند.

  • میلاد میلاد (8 شهریور 1396 ساعت 15:21)

    دوازده سال پیش جمشید آرین اختراع کرد خود رو های هیربدی را با فشار زیاد نگذاشتن به روند تولید برسه و پسش زدن طرح را حالا با قیمت های هنگفت باید وارد کنیم.

  • میلاد میلاد (8 شهریور 1396 ساعت 15:19)

    دوازده سال پیش جمشید آرین اختراع کرد خود رو های هیربدی را با فشار زیاد نگذاشتن به روند تولید برسه و پسش زدن طرح را حالا با قیمت های هنگفت باید وارد کنیم.

  • توبنی توبنی (8 شهریور 1396 ساعت 13:11)

    این ماشین فقط برای مرفهین خوبه دستتون درد نکنه.!!!!!!