1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جیلی CG6 ، جدیدترین خودروی جیلی در راه ایران

جیلی CG6 ، جدیدترین خودروی جیلی در راه ایران

5 تیر 1395
  • 4

این روزها همکاری جیلی با خودروسازان بم برای همه قابل رویت است و طبق آخرین خبرها قرار است جیلی GC6 به عنوان اولین محصول این همکاری در بم مونتاژ شود.

جیلی cg6

این خودرو با موتور 1.5 لیتری 104 اسب بخاری و گیربکس چهار دنده اتوماتیک یا پنج دنده دستی در رده قیمتی 40 الی 50 میلیون تومان عرضه خواهد شد. با توجه به استقبال این روزهای بازار خودرو از خودروهای اتوماتیک، احتمالا توان تولیدی شرکت روی نسخه اتوماتیک می رود. خبرها حاکی از آن است که خودروسازان بم برنامه مفصلی برای ادامه همکاری با جیلی دارد و می خواهد به دهک های مختلف قیمتی وارد شود.

احتمال دارد که این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز، محصولی کراس اوور را با برند جیلی به بازار معرفی کند و خود را وارد رقابت با جک S5، BYD S6، چری تیگو5 و هایما S7 کند. در صورت موفقیت محصولات جدید خودروسازان بم و جیلی در ایران، احتمالا از سال آینده با خودروسازی قوی طرف هستیم که محصولات محبوبی را به بازار ارائه می کند. شایان ذکر است که ثبت نام اولین محصول مونتاژی جیلی در ایران، یعنی GC6 از مرداد ماه آغاز می شود و در مهر 95 این خودرو در جاده های کشور تردد می کنند.

جیلی cg6

جیلی cg6

جیلی cg6

منبع: اسب بخار



نظرات

  • علیرضا علیرضا (4 مرداد 1395 ساعت 15:08)

    متاسفانه 90 درصد افرادی که میان و اینجا نظرات غیر کارشناسی و فقط در جهت منفی و تضعیف خودرو چینی میذارن بیشتر از پیکان و پراید سوار نشدن!
    آخه برادر من تو یبار سوار این خودرو ها بشو بعد بیا عقاید شایستتو اینجا بنویس.
    جیلی امرگراند باجناقم داشته. واقعا ماشین باکیفیتی هست. کلا شرکت جیلی بسیار معتبره بین شرکت های چینی. شرکت جاک هم عالیه. همکارانی که جی 5 رو دارن واقعا راضین. شرکت های لیفان و چری از کیفیت پایین تری برخوردارن ولی باز هم نسبت به ایران خودرو و سایپا خیلی خیلی بهترند. خودم لیفان ایکس 60 دارم . مشکلی ندارم. ولی نسبت به جاک و جیلی کیفیت پایین تری داره. مخصوصا تو طراحی گیربکس نه اینکه جا بذار یا جاده ای باشه که نره ولی ضعیف عمل کرده.
    در کل خوردرو های چینی رو با این قیمت با خیال اسوده بخرین.

  • حسن حسن (6 تیر 1395 ساعت 13:23)

    از مزخرفات تولید خودروسازان داخلی که بهترند

  • محمدرضا محمدرضا (5 تیر 1395 ساعت 23:16)

    اه بر پدر مادر این خودرو سازی های چینی لعنت که گند زده تو همون اندک پیشرفتمون تو زمینه ی خودرو سازی ایشالا که نزارن وارد بشه

  • کیوان کیوان (5 تیر 1395 ساعت 16:18)

    حالمون به هم خورد دیگه! هی جیلی، جک، لیفان، ام وی ام، برلیانس...! خودروسازی خودروسازی می کنین اینه؟!