1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید یک محصول از فولکس در ایران نهایی شده است

تولید یک محصول از فولکس در ایران نهایی شده است

4 دی 1395
  • 2

سرانجام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد فعلا تکلیف تولید یک محصول از فولکس در ایران نهایی شده است.

 اولین محصول تولیدی فولکس واگن در ایران

اولین محصولی که قرار است در شرکت مشترک فولکس واگن و ماموت به نام «ماموت خودرو» به تولید برسد، "پولو" خواهد بود. این مساله نشان‌دهنده این است که این غول خودروساز آلمانی از میان تولیدکنندگان بخش خصوصی، ماموت را انتخاب کرده و فولکس نه به کرمان خواهد رفت و نه جاده مخصوص، بنابراین با انتخاب ماموت به عنوان شریک ایرانی، پرونده انتخاب شریک در ایران بسته و وارد فاز اجرایی شده است.

همچنین علاوه بر اینکه تا‌کنون تولید پولو قطعی شده است، محصول بعدی از میان پاسات یا جتا به بازار خواهد آمد. بر اساس شنیده‌ها تولید خودرو از تابستان آغاز خواهد شد. در همین حال بر‌خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها که هشتگرد را محل تولید این خودرو می‌دانستند، شهریار جایی خواهد بود که این خودرو به تولید می‌رسد.

به گفته این منبع آگاه مسئولان ماموت یکی از زمین‌های اطراف شرکت را برای این کار در نظر گرفته‌اند.

این منبع آگاه در خصوص محصولات وارداتی این شرکت گفت: «هنوز زمان و مدل خودرو برای واردات قطعی نشده است و احتمال دارد از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده واردات آغاز شود.»

بنابر این گزارش، به نظر می‌رسد با توجه به نگاه ویژه‌ای که مردم به خودروهای آلمانی دارند، ورود خودروهای فولکس به بازار ایران می‌تواند علاوه بر استقبال باعث نفس‌گیر شدن رقابت میان بازیگران بازار شود؛ بازاری که هنوز مشخص نیست چه کسی و با چه محصولی می‌تواند سهم بیشتری کسب کند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • AYDIN AYDIN (5 دی 1395 ساعت 23:57)

    حالت خوبه؟؟؟ هم قیمت سمند؟؟؟؟؟ ماشین آلمانی؟؟؟؟؟ این 80 میلیون هم باشه میترکونه

  • حبیب حبیب (5 دی 1395 ساعت 00:43)

    خودروهای فولکس واگن خیلی خوب هستند ولی باید منتظر موند ودید باچه قیمتی میخواد ارائه بشه اگه قیمتش هم رده سمند یا 405باشه مطمئن باشید ایران خودرو وسایپا ورشکست میشن ولی بعیدکه همچین اتفاقی بیفته چون نمیزارن