1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود اولین نمونه از خودروی JAC J4 به ایران

ورود اولین نمونه از خودروی JAC J4 به ایران

25 مرداد 1396
  • 4

در هفته گذشته اولین نمونه از خودروی جک جی 4وارد کارخانه کرمان موتور شد. این خودرو به تازگی وارد کشور شده است و گویا کرمان موتور بنا دارد تا این خودرو را در آینده نزدیک وارد بازار کند.

 ورود اولین نمونه از خودروی JAC J4 به ایران

نام اصلی این خودرو در بازار های جهان بخصوص کشور چین Heyue A30 است ولی بعد ها نام آن به جک J4 تغیر یافت.خودرویی در سبک سدان و در ابعادی جمع و جور که توسط جیانهایوی طراح و شخصی که پلت فرم نسل دوم JAC برای خودروهای جمع و جور طراحی کرد طراحی شده است.،جک J4 دقیقا چیزی بین جک J5 و جک J3 است برای نیازهای متفاوت.

به همین دلیل بود تا این شرکت رو به ساختن جک J4 آورد. دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به ساختن یک ظاهر طراحی جدید در قسمت بیرونی خودرو کرد . قبل از راه اندازی رسمی آن در نوامبر 2012 در نمایشگاه خودروی گوانگژو، جک J4 به عنوان “B II” شناخته شد.

جک J4 سهم بازار خودروی جک J3 را که یک پلت فرم خودروی اس یو وی بود را در بازار از آن خود کرد و نگذاشت تا تولید نشدن آن خللی در جایگاه جهانی این شرکت ایجاد کند.

جک جی4 از یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 111 اسب بخار بهره‌مند است. این خودرو بزودی توسط کرمان‌موتور وارد بازار ایران می‌شود.



نظرات

  • علی علی (25 مرداد 1396 ساعت 22:31)

    جالبه هراشغالی میارن مردم می خرند

  • آرمان آرمان (25 مرداد 1396 ساعت 14:23)

    چقدر تاسف میخورم به حال کسانی که هنوز هم چین و محصولاتش رو آشغال میدونن.. و نمیدونن که فقط دارن به نفع خودروسازای داخلی کار میکنند !

    مردم که پول ماشینایی اروپایی ندارن.. جنسای چینیم که میگید آشغالن.. پس بهترین خودرو همون پرایده دیگه !

    این جنسای چینی هرچی باشن صدبرابر کیفیتیشون بهتر از خودورهای داخلیه.. و از ستون به ستون فرجه..همین جنسا باعث شدن حداقل خودروسازای ایرانی یه تکون کوچیک به خودشون بدن و یکم اپشن و حداقل کیسه هوا اضافه کنن به ماشیناشون.

    در ضمن چین در حال حاضر کیفیت خودروهاش خیلی خوبه و چندسال اینده تمامی خودروهاش برند اختصاصی خودشونو میزنن

  • علیرضا علیرضا (25 مرداد 1396 ساعت 12:13)

    ایران کشورچین را قدرت اقتصادی کرده از بس خریدار جنسهای آشغال چینی شده انگار کشور صاحب نداره واردات جنس های خوب اروپایی تولید داخل را به چالش میکشه یا منافع شما غارتگران ؟؟ دیگه باید گفت ملت مظلوم ایران

    منتا منتا (25 مرداد 1396 ساعت 14:08)

    حق باشماست اما فکرمیکنی مردم میتونند ماشین اروپایی بخرند؟؟؟؟ کدومشو ؟ مرسدس بنز ... آ اودی..... بی ام و... اوپل..... پورشه..... ولوو ....آلفارومیو.... میدونی چیه خودروی اروپایی باتوجه به ارزش پایین واحد پولی ما خیلی گرون درمیاد