1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. کراس آور جدید و جذاب لکسس قیمتگذاری شد

کراس آور جدید و جذاب لکسس قیمتگذاری شد

28 مهر 1393
  • 3
مدل‌های جدید کراس آور لکسس NX که گامی بلندپروازانه از این شرکت در توسعه محصولات پایه برای جذب مخاطبان و مشتریان جوان‌تر است، به زودی وارد بازار خواهند شد. به همین دلیل، لکسس قیمت این محصول خود را اعلام نموده است.

قیمت پایه لکسس NX200t با موتور توربو و دیفرانسیل جلو 35405 دلار است. در حالی که نسخه چهار چرخ محرک AWD آن 36805 دلار قیمت‌گذاری شده است.

در یک پله بالاتر، مدل NX300h قرار دارد که از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کند. این مدل هم 40645 دلار در مدل پایه و 42235 دلار در مدل AWD قیمت دارد.

مدل توربو از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بهره می‌گیرد که با کمک توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 235 اسب بخار نیرو است. در حالی که مدل هیبریدید از یک موتور 2.5 لیتری با چرخه اتکینسون و نیروی 194 اسب بخار بهره می‌گیرد. گیربکس نیز شش سرعته اتوماتیک برای مدل توربو و CVT برای مدل هیبریدی می‌باشد.

لکسس NX از ماه نوامبر یا آبان ماه وارد بازار خواهد شد. در داخل کابین این خودرو می‌توان یک صفحه نمایش 4.2 اینچی برای نمایشگر داشبورد و یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی برای سرگرمی و ناوبری را مشاهده کرد. شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند، سیستم دستورات صوتی، رابط بلوتوث، رادیو HD، سیستم صوتی پیشرفته و تجهیزات دیگری را نیز در این خودرو خواهید یافت.

با وجودی که لکسس NX بر اساس و پلتفرم تویوتا RAV 4 با قیمت پایه 24 هزار دلار ساخته می‌شود اما به گفته تویوتا تا 90 درصد با آن متفاوت است.

قیمت لکسس NX نسبت به پیشتازان این کلاس بالاتر است. به عنوان مثال یک مرسدس بنز GLA حدود 32 هزار دلار، ب ام و X1 حدود 31800 دلار و آئودی Q3 نیز حدود 33400 دلار قیمت دارند. البته این‌ها تنها قیمت پایه رقبای آلمانی است و اگر ابعاد و مخصوصاً فاصله بین محورها را درنظر بگیریم باید لکسس را با مرسدس GLK، ب ام و X3 و آئودی Q5 مقایسه کرد.

لکسس در نظر دارد تا پنج سطح تریم شامل مدل پایه، کامفورت، پرمیوم، لوکس و F اسپرت را برای این خودرو ارائه کند. مدلهای F Sport با 505 دلار اضافه شامل فرمان تلسکوپی و صندلی راننده حافظه‌دار نیز می‌شوند. بعلاوه چرخهای 18 اینچی آلیاژی، گرم‌کن و خنک‌کن داخلی صندلی‌های جلو، سقف شیشه ای، چراغهای DRLs و راهنماهای LED که نهایتاً قیمت آن را تا 2000 دلار گران‌تر از مدل پایه می‌نماید. مدلهای لوکس هم با روکش چوب و چرم کابین حدود 4800 دلار گران تر می‌باشند. یک سیستم ناوبری با سیستم صوتی ویژه با 10 بلندگو نیز 2100 دلار آب می‌خورد.

لکسس NXمدلی مهم و تأثیرگذار برای لکسس به شمار می‌رود. در حالی که پیش از این کراس آور RX350 با قیمت پایه 41895 دلار به عنوان پرفروش‌ترین محصول شناخته می‌شد، مدل NX در یک پله پایین‌تر و بسیار نزدیک به آن قرار دارد و با چهره اسپرت و خشن و جوان‌پسند خود، می‌تواند بخش بیشتری از بازار را به سوی خود متمایل کند.

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای جلو

لکسس NX-نمای عقب

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای کلی

لکسس NX-نمای چراغ عقب

لکسس NX-نمای داخل

لکسس NX-نمای داخل

لکسس NX-نمای فرمان

لکسس NX-نمای داخل

لکسس NX-نمای صندلی

لکسس NX-نمای صندلی

لکسس NX-نمای چرخ

لکسس NX-نمای صندوق عقب

لکسس NX-نمای موتور



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (3 آبان 1393 ساعت 13:29)

    لکسوس یکی از شرکت هاییه که واقعا به سلیقه جووناش توجه خاصی داره.

  • محمد ا م ی ن محمد ا م ی ن (28 مهر 1393 ساعت 21:55)

    خارق العاده و بینظیر. تعریف جدیدی از طراحی خودرو های شاسی بلند

  • یوونتوس یوونتوس (28 مهر 1393 ساعت 10:05)

    نسخه فضایی شده rx350 هست.