1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برند لوکس فرانسوی DS وارد ایران شد

برند لوکس فرانسوی DS وارد ایران شد

15 آذر 1394
  • 0

 برند DS وارد ایران شد

مدیر بازاریابی و فروش شرکت DS از آغاز واردات محصولات این شرکت به ایران خبر داد.

آرنو ریبو در بازدید خبرنگاران ایرانی از این شرکت در فرانسه اظهار کرد: گروه پژو - سیتروئن بعد از دو برند پژو و سیتروئن، برند دی‌اس را به عنوان برند محصولات لوکس خود ر‌اه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه تولید محصولات دی‌اس از سال 1955 در فرانسه آغاز شد، خاطرنشان کرد: محصولات دی‌اس در دو کشور فرانسه و چین تولید می‌شود و صادرات به ایران نیز از این خطوط تولید صورت خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت دی‌اس ادامه داد: فعالیت مرکز فروش این شرکت به زودی در ایران آغاز می‌شود و چهار مدل خودروی دی‌اس 4، دی‌اس 4 cross back، دی‌اس 5 اس ال و دی‌اس 6 در ایران عرضه خواهد شد.

وی درباره راه‌اندازی خطوط تولید در ایران، اظهار کرد: ما در مرحله اول تنها به دنبال صادرات محصولات خود به ایران هستیم و فعلا برنامه‌ای برای راه‌اندازی خط تولید نداریم.

ریبو همچنین درباره اثرات تحریم بر روند فعالیت این شرکت در ایران، گفت: ثبت نمایندگی ما در ایران به نام گروه آرین صورت گرفته و در حال ایجاد زیرساخت‌ها برای آغاز فعالیت فروش در ایران هستیم، بنابراین نگرانی در این رابطه نداریم.

وی با بیان اینکه 29 درصد بازار خودروهای لوکس فرانسه مربوط به محصولات دی‌اس است، تصریح کرد: 25 درصد محصولات تولیدی ما نیز در کشور چین عرضه می‌شود. در گام اول در ایران در سال 2016 کمتر از 1000 دستگاه از این محصولات عرضه خواهد شد.

در این بازدید داریوش بی‌ریا – مدیرعامل آرین‌موتور نیز اظهارکرد: توافقنامه همکاری با شرکت دی‌اس امضا شده و اوایل بهمن ماه شعبه این شرکت در ایران راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین نمونه‌های خودروی دی‌اس 5 نیز وارد ایران شده است، خاطرنشان کرد: قیمت‌گذاری این محصولات در زمان عرضه صورت خواهد گرفت.

منبع ایسنا


نظرات