1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام زمان تحویل اولین کراس اوورهای هایما اس5

اعلام زمان تحویل اولین کراس اوورهای هایما اس5

12 مهر 1396
  • 0

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از طرح پیش فروش هایما5S ، ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو با موعد تحویل دی تا اسفند 96 در همان ساعات اولیه تکمیل شد.

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور جلب رضایت و خواست مشتریان و تامین بخش بزرگ تری از بازار محصولات کراس اوور، در روز یکشنبه 2 مهرماه 96 در شهر مقدس مشهد محصول هایما 5S را به بازار و مشتریان معرفی و همزمان پیش فروش آن را آغاز کرد.

 اعلام زمان تحویل اولین کراس اوورهای  هایما اس5

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خودرو نسبت به خودروهای رقبا دارای نقاط قوت و متمایزی همچون دارا بودن موتور پرتوان ، امکانات و تجهیزاتی مانند صندلی برقی راننده و سرنشین ، دوربین 360 درجه و ... است این استقبال پیش بینی وتمهیدات و هماهنگی های لازم از قبل مهیا شده بود ولیکن با توجه به محدودیت تعداد عرضه شده ، مشتریان زیادی موفق به ثبت نام نشدند که شرکت ایران خودرو با توجه به برنامه ریزی تولید در فرصتهای آتی سعی در ارائه مجدد شرایط فروش برای این خودرو خواهد داشت.

خان کرمی تصریح کرد: پس از عرضه محصول شاسی بلند هایما 7S توربوشارژ و استقبال مشتریان از این برند و محصول و با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان در بخش محصولات کراس اوور، گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید هایما 5S را به بازار معرفی کرد. این محصول در سایت ایران خودرو خراسان به تولید خواهد رسید و طبق برنامه از دی ماه 96 وارد بازار خواهد شد.

برمبنای این گزارش، هایما 5S، محصولی است که در سطح جهانی با نام کامپکت کراس اوور (Compact over Cross) شناخته می شود. این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه گوانگ ژو برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شده و همچنین 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده است.

علاقمندان و متقاضیان محترم می توانند برای آشنایی بیشتر با این محصول و اطلاع از شرایط ثبت نام آتی به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir یا نمایندگی های مجاز در سراسر کشور مراجعه نمایند.



نظرات