1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام زمان قطعی فروش خودروی جدید برلیانس C3 توسط پارس خودرو

اعلام زمان قطعی فروش خودروی جدید برلیانس C3 توسط پارس خودرو

10 مرداد 1396
  • 1

ویدیو بررسی برلیانس c3 و h320

مدیر مهندسی و توسعه محصول پروژه برلیانس در شرکت پارس‌خودرو در آستانه عرضه محصول جدید برلیانس کراس C3 اظهار داشت: تا پایان امسال ۴ هزار دستگاه برلیانس کراس C3 را تولید و به بازار عرضه می شود.

 اعلام  زمان قطعی فروش خودروی جدید برلیانس C3 توسط پارس خودرو

پژمان شاد چهره در نشست خبری که به منظور معرفی و تست محصول جدید برلیانس کراس C3 برگزار شد، گفت: قیمت این محصول طی هفته آتی و همزمان با اغاز نمایشگاه مشهد اعلام می شود.

وی تصریح کرد: پیش فروش این محصول ۲۲ مرداد ماه آغاز و سایت ثبت‌نام برای مشتریان باز می‌شود.

وی در ادامه ضمن معرفی محصول جدید برلیانس کراس C3 ، در خصوص درصد داخلی این محصول گفت: در حال حاضر. درصد داخلی سازی این خودرو ۲۰ درصد است که شامل قطعاتی چون شیشه، بخش هایی از سیستم تعلیق، صندلی، لاستیک،کمر بندهای ایمنی، اگزوز خودرو می شود.

وی تاکید کرد: البته این میزان داخلی سازی نیز با همکاری قطعه سازان داخلی و با نظارت شرکت برلیانس انجام می شود.

وی از افزایش داخلی سازی این خودرو به ۳۰ درصد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تا سال آینده میزان داخلی سازی این خودرو را به ۴۰ درصد افزایش خواهیم داد.

مدیر مهندسی و توسعه محصول برلیانس در ادامه در خصوص تامین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو برلیانس کراسC3 گفت: در زمینه تامین قطعات و خدمات این خودرو اقدامات لازم پیش از عرضه این محصول صورت گرفته و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص رنگ بندی این خودرو گفت: مشکلی در عرضه این خودرو و رنگ بندی آن نداریم و در ۷ رنگ بدنه به بازار عرضه خواهد شد.

 اعلام  زمان قطعی فروش خودروی جدید برلیانس C3 توسط پارس خودرو



نظرات

  • حسن.نصرتی حسن.نصرتی (10 مرداد 1396 ساعت 18:21)

    آقای پژمان شادچهره چرادرموردتوقف تولیدبرلیانس AMTh230سکوت کرده اید؟مامشتریان وثبت نام کنندگان دوماه پیش تکمیل وجه کرده ودرهشتمین ماه انتظاربسرمیبریم،چگونه است که قبل ازتامین قطعات اقدام به تولید وفروش اعتباری میکنیدودرزمان تحویل هم ازتوقف تولیدبدلیل بن بست تامین قطعات سخن میگویید؟