1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو ساندرو استپ وی در حال آزمایش فنی در تهران دیده شد

رنو ساندرو استپ وی در حال آزمایش فنی در تهران دیده شد

1 شهریور 1395
  • 3

از کارخانجات داخلی خودرو سازی خبر می رسد که پارس خودرو در حال عرضه ساندرو با شکل و شمایل جدید به بازار است.

 مدل جدیدی از رنو ساندرو در تهران دیده شد

به گزارش ایران‌جیب به نقل از عصر ایران، ساندروی جدید یکی از خودروهایی است که توسط پارس خودرو به زودی به بازار عرضه می شودو با توجه با ابعادش باید آن را خودرویی کراس اوور نامید.

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.

ساندروی جدید که فعلا در خیابان های تهران با پلاک آزمایش فنی در حال تردد است به زودی و پس از تولید نسل اولیه ساندرو به بازار عرضه می شود.

این خودرو در نمای خارجی دچار تغییراتی شده به طوریکه ساندروی جدید اندکی ارتفاع گرفته، و ابعاد اتاق نیز در آن نیز بزرگتر شده است.

مدل جدید ساندرو با تغییراتی که در آن ایجاد شده است به خودروهای کراس‌اوور نزدیک شده است زیرا این خودرو از سطح زمین 175 میلی‌متر فاصله دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به‌ ترتیب 4024 و 1753 و 1544 میلی‌متر است.

موتور و نمای داخلی این خودرو با ساندرو هاچ‌بک تفاوتی ندارد و تمامی تجهیزات در این دو مدل مشترک هستند.

احتمال داده می شود که مدل جدید ساندرو که قرار است با رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز تولید شود در حدود قیمت 55 تا 60 میلیون‌ تومان عرضه شود که با توجه به پیش فروش آن قطعا در بازار آزاد با تفاوت قیمتی بیشتر نسبت به کارخانه عرضه شود.

 مدل جدیدی از رنو ساندرو در تهران دیده شد

منبع:عصر ایران



نظرات

  • رسول رسول (3 شهریور 1395 ساعت 11:37)

    بهترین کار این است که پارس خودرو برای سلایق و بودجه های مختلف مدل های متنوع با امکانات مختلف تولید نماید.اگر مدل فول 2016 این خودرو تولید شود شاید حدود 70 به بالا قیمت داشته باشد و تبدیل به یک خودروی لوکس می شود و استقبال خوبی ازش نمیشه
    بهترین قیمیت برای این خودرو تو رنج 50 میلیون می باشد

  • محمد محمد (2 شهریور 1395 ساعت 11:21)

    نسل جدید 2016این خودروپنجاه میلیون در فول ترین حالت و چهل و دو میلیون درحالت گیربگس دستی است حالا پارس خودرو نسل قدیمی و از رده خارج رو چند میخواد به ملت ببده معلوم نیست

  • کسری کسری (1 شهریور 1395 ساعت 14:43)

    این اسمش داچیا ساندرو استپ وى هست و مدل کراس شده ساندرو هست متاسفانه این اتاق مثه ساندرو هاچبک مدل قدیمى است ونسل جدید استپ وى (step way) پارسال به بازار اومد که طبق معمول ما همیشه باید مدلهاى از رده خارج سوار شیم