1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مدلهای منحصربه فرد داستر و ساندرو

مدلهای منحصربه فرد داستر و ساندرو

7 مهر 1393
  • 6

داچیا، از روند و مد جدید خودروسازان معروف الگو گرفته و دو نسخه سیاه یا بلک ادیشن از دو خودروی پرطرفدار خود یعنی شاسی بلند داستر و هاچ بک ساندرو را عرضه خواهد کرد.

داچیا نام نسخه ویژه داستر را طوفان سیاه (در برخی بازارها با نام ایر) و نسخه وییژه ساندرو را بلک تاچ گذارده است. عمده تغییرات هم نه در بخش فنی بلکه در رنگ‌آمیزی و تزئینات می‌باشد.

داستر ایر از چند طرح گرافیکی ارتفاع‌سنج مشابه هواپیماها بر روی بدنه خود برخوردار است. سینی جلو و عقب و رنگ زرد آینه‌ها و قسمتی از لبه تزئینات داخلی، باعث تمایز ظاهری این خودرو با انواع عادی شده است. علاوه بر رنگ‌آمیزی خاص بدنه در دو رنگ خاکستری گرافینتی و یا سفید یخچالی، شیشه‌های رنگی عقب، دستگیره‌های داخلی درب کرومی، اگزوزهای دوتایی کرومی، چرخهای 16 اینچی آلیاژی، رکاب جانبی، سیستم سرگرمی و ناوبری با صفحه نمایش لمسی، کروز کنترل با محدود کننده سرعت، سیستم تهویه مطبوع خودکار و امکاناتی از این قبیل در داستر  بلک اشتورم مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

برای داستر یکی از دو موتور TCE 125 دیفرانسیل جلو و یا دیزلی DCI 110 در هر دو نسخه تک یا دو دیفرانسیل، قابل انتخاب می‌باشند. قیمت این خودرو 16200 یورو اعلام شده است.

در سوی دیگر، هاچ بک ساندرو هم با چرخهای آلیاژی 15 اینچی و کیت اسپرت بدنه و رنگ خاص تیره آن (در هفت رنگ دیگر هم قابل سفارش است) همراه با تریم داخلی شیک و با تجهیزات کامل‌تر مشابه با داستر و با قیمت 10450 یورو قابل سفارش می‌باشد. دو موتور بنزینی TCe 90 و 1.2 16V 75 و یک موتور دیزلی DCI90 برای ساندرو درنظر گرفته شده است.

ساندرو هاچ بک-نمای کلی

ساندرو هاچ بک -نمای کلی

ساندرو هاچ بک - نمای عقب

داستر شاسی بلند -نمای کلی

 داستر شاسی بلند- نمای سمت راست

 داستر شاسی بلند- نمای عقب

 داستر شاسی بلند-نمای چراغ جلو

 داستر شاسی بلند-نمای صندلی

 داستر شاسی بلند-نمای داخل

 داستر شاسی بلند-نمای داخل

داستر شاسی بلند -نمای فرمان

 داستر شاسی بلند-نمای داخل



نظرات

  • سایوکان سایوکان (7 مهر 1393 ساعت 12:40)

    جذابش کردن.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (7 مهر 1393 ساعت 12:35)

    طراحش خیلی خوششش سلیقه بوده. هم طراحی بدنه را منحصر بفرد طراحی کرده و هم طراحی داخلی را با نوارهای زرد خوشکل کرده. احسنت.

  • یوونتوس یوونتوس (7 مهر 1393 ساعت 12:09)

    ساندرو از ال 90 که خیلی خیلی زیباتره. امیدوارم در صورت ورود حداقل قیمتش یه جوری باشه که بشه خرید.

  • برندآینده برندآینده (7 مهر 1393 ساعت 09:41)

    قرار بود ساندرو به زودی در ایران به فروش برسه اما ...

    عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (7 مهر 1393 ساعت 12:38)

    اما احتمالا سوختش تمام شده و تو راه مونده. ولی جدا از شوخی ما هم دوست داریم زودتر بیاد ایران.

    امیر ماشین باز امیر ماشین باز (7 مهر 1393 ساعت 13:51)

    ساندرو که برای بازار ایران در نظر گرفته شده این مدل نمیباشد و نسل اول ساندرو یعنی مدل 2008 می باشد کع از طراحی ظاهری در سطح پایینتر قرار میگیرد و طراحی داخلی ان با ال 90 ایران یکی می باشد وفقط تغییرا ت کمی در داخل کابین انجام شده است این مدلی که در بالا می باشد نسل دوم ساندرو میباشد که در سال 2012 معرفی شده است