1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برنامه‌های بورگوارد تازه وارد چینی – آلمانی برای ایران

برنامه‌های بورگوارد تازه وارد چینی – آلمانی برای ایران

12 تیر 1396
  • 0

BORGWARD Group AG، تولیدکننده جهانی خودرو، برنامه‌های خود را برای واردشدن به بازار خودرو ایران اعلام کرد. Ulrich Walker، مدیرعامل شرکت BORGWARD Group AG، می‌گوید: « بورگوارد پیشنهاد واقعا ویژه‌ای برای ارائه به بازار ایران دارد. به گفته وی، این خودروهای پرطرفدار می‌توانند در آن واحد چندین نیاز مهم رانندگانی را که به دنبال یک خودرو لوکس هستند، نام تجاری برایشان مهم است و می‌خواهند به‌راحتی همراه خانواده در یک ماشین جادار و بزرگ بنشینند، فراهم کنند. وی افزود: «این همه ماجرا نیست. قصد داریم احساس خریداری یک ماشین لوکس را مجددا تعریف کنیم و بالاترین سطح خدمات را داشته باشیم».

 برنامه‌های بورگوارد تازه وارد چینی – آلمانی به ایران

وی تأکید کرد: بورگوارد BX5 (Borgward BX5) و بورگوارد BX7 (Borgward BX7) دو مدل لوکس BORGWARD هستند. BX5 یک SUV است که به راننده حس جوانی، انرژی، هوشمندی و ایمنی می‌بخشد. تلفیق زیبایی‌شناسی و فناوری پیشرفته آلمانی ترکیبی کامل از قدرت، فرمان‌پذیری و هوشمندی را به ارمغان می‌آورد.

مدیرعامل شرکت بورگوارد افزود: BX7 بزرگ‌تر و لوکس است که با فضای داخلی بسیار چشمگیر، امکانات متنوع همراه با پنج، شش و هفت صندلی حس خوبی را به راننده منتقل می‌کند چراکه این خودرو دارای سیستم هوشمندی است که به راننده اجازه می‌دهد از طریق تماس چشمی، لمسی و صدا ارتباط برقرار کند.

 برنامه‌های بورگوارد تازه وارد چینی – آلمانی به ایران

ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان یکی از مواردی است که BORGWARD در سیستم جدید خرید اهمیت بسیار زیادی به آن می‌دهد. بر همین اساس برای تسهیل در ارائه بهتر خدمات، BORGWAD متعهد به ارائه تجربه مشتری در سطح بالا و لوکس است و تا پایان سال ٢٠١٧، تجربه خرید خودرو خارجی را در ایران بازتعریف می‌کند.

تام انلیکر، معاون فروش و بازاریابی BORGWARD Group AG، می‌گوید: «با وجود اینکه این نوع از فروشگاه‌ها گران هستند و نیاز به سرمایه‌گذاری درخور‌توجهی دارند، از روی تجربه می‌دانیم که این نوع فروشگاه‌ها در بین مشتریان خودرو‌های لوکس بسیار محبوب هستند زیرا سرویس لوکسی ارائه می‌دهند. در ایران ما متعهد به یک تجربه خرید لوکس هستیم».

مشاهده اطلاعات فنی بورگوارد BX7 (Borgward BX7)

اطلاعات فنی بورگوارد BX5 (Borgward BX5)



نظرات