1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. چری تیگو 5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

چری تیگو 5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

13 تیر 1394
  • 0

تیگو 5 اتوماتیک، شاسی‌بلند جدید شرکت مدیران خودرو با برند چری در راه بازار ایران است.

امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، خبر از عرضه محصولی جدید و لوکس به بازار کشور داد. وی با اشاره به اینکه همکاری‌های بلندمدت دو شرکت مدیران‌خودرو و چری منتج به تولید خودروهای لوکس چری با برند MVM طی سال‌های متمادی در کشور گردیده است. لذا در راستای سیاست‌های جدید شرکت مدیران‌خودرو، در نظر است تا برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران‌خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش شرکت مدیران‌خودرو در سراسر کشور به بازار عرضه گردند. همچنین در حال حاضر زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول نیز فراهم گردیده است.

مهندس امیری همچنین اشاره کرد: خودروی تیگو 5 یک خودروی لوکس می‌باشد و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری بوده که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی می‌باشند. این SUV زیبا و پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات به‌روز رفاهی و همچنین آپشن‌های متنوع در سطح بسیار بالا بوده که از مشخصه‌های این خودروی لوکس فول آپشن می‌باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی‌بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است اعلام نمود با توجه به ویژگی‌های بارز این محصول و کیفیت و آپشن‌های آن، انتظار فروش موفقیت‌آمیز آن در بازار می‌رود. همچنین وی خاطر نشان کرد شرکت مدیران‌خودرو با همکاری شریک تجاری‌اش، شرکت چری برنامه گسترده‌ایی را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.

 چری تیگو5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

 چری تیگو5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

 چری تیگو5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

 چری تیگو5 شاسی بلند آینده مدیران خودرو

منبع پدال


نظرات