1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. چری تیگو 7 نیز به ایران می آید

چری تیگو 7 نیز به ایران می آید

6 دی 1395
  • 1

قائم مقام مدیرعامل شرکت مدیران خودرو اعلام کرد : تلاش می کنیم در راستای برنامه ای مشخص تاثیر افزایش نرخ ارز را بر قیمت محصولات شرکت به حداقل برسانیم.

 خودروی جدید چری تیگو 7 به ایران می‌آید

ین جون در نشست خبری با خبرنگاران که همزمان با رونمایی چری تیگو 5 جدید برگزار شد ، در پاسخ به سوال خبرنگار خبر خودرو در خصوص تاثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت محصولات مدیران خودرو اظهار داشت : البته تغییر نرخ ارز تنها دغدغه شرکت مدیران خودرو نیست و همه خودروسازان با این مشکل مواجه هستند ، اما تمام تلاش شرکت بر این است تا در راستای برنامه ای مشخص بتواند این تاثیر را به حداقل برساند.

وی همچنین استراتژی شرکت مدیران خودرو را عرضه محصولاتی با کیفیت به بازار ایران اعلام کرد و افزود : سیاست شرکت مدیران خودرو عرضه محصولاتی با کیفیت و متناسب با نیاز و خواست مشتریان است و بر این اساس در اینده نزدیک تولیدات جدیدی را به بازارایران عرضه خواهد کرد.

وی در راستای توسعه بازار محصولات مدیران خودرو، از عرضه محصول جدید تیگو7 در اینده نزدیک خبر داد و گفت : خودرو تیگو7 از جمله محصولاتی است که بر مبنای کانسپت معروف TX چری ساخته شده است و جزء معدود خودروهای چینی است که موفق به کسب استانداردهای اروپایی شده است.

وی با توجه به رونمایی تیگو7 در چین و با استقبال بسیار خوب بازار چین از این محصول اظهار داست : به همین منظور برنامه ویژه ای برای توسعه ظرفیت تولید این محصول در شرکت چری دیده شده تا به تقاضای بازار پاسخ داده شود و قطعا به زودی به این محصول به بازار ایران نیز معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود با تقاضای بسیار بالایی در بازار ایران مواجه شود.

وی همچنین در خصوص برنامه مدیران خودرو برای تولید و عرضه خودروهایی با موتور پرقدرت تر گفت : با توجه به اینکه امروز بازار و مشتریان ایرانی به دنبال خودروهای پرقدرت تری هستند از این برنامه ای برای عرضه خودروهایی با موتور توربو در نظر گرفته شده است اما به این زودی ها عرضه نخواهد شد چرا که باید تست های مختلفی متناسب با شرایط آب و هوایی ایران و چین را پاس نمایند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مهدی مهدی (6 دی 1395 ساعت 22:18)

    اول میگه استاندارد اروپا داره بعد........ تست اب و هوا در ایران و چین