1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه شاسی‌بلندهای جدید چری بزودی توسط مدیران خودرو

عرضه شاسی‌بلندهای جدید چری بزودی توسط مدیران خودرو

16 آبان 1395
  • 0

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو از حضور چندین محصول جدید در بازار ایران در سال آینده خبر داد.

ژانگ در حاشیه بازدید از خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور محصولات جدید این شرکت در بازار ایران گفت: این محصولات بیشتر در قالب خودروهای شاسی بلند خواهند بود که البته خودروهای سواری نیز در آن هستند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان انجام شده در زمینه تامین قطعات و خدمات پس از فروش در مورد راه اندازی انبار بزرگ قطعات یدکی گفت: به دلیل اینکه تمام قطعات در ایران ساخته نمی شود لذا برای جلوگیری از هد رفتن زمان برای تعمیر خودروهایی که به نمایندگی ها مراجعه می کنند سرمایه گذاری کلانی در این عرصه انجام گرفته تا تامین قطعات به حداقل برسد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه ای برای اینکه ایران به هاب صادراتی چری در منطقه تبدیل شود دارید یا خیر گفت: برای چری مهم است تا هزینه ساخت کمتری را پرداخت کرده تا امکان صادرات محصولات فراهم شود بنابراین لذا اگر امکان حمایت های بیشتری وجود داشته باشد می تواند این موضوع نیز محقق شود.

ژانگ با بیان اینکه هم اکنون 20 درصد از قطعات چری در ایران ساخته می شود گفت: بنا داریم تا در 6 ماه آینده این رقم به 32 درصد افزایش یابد که در این راستا نیز از تعدادی از قطعه سازان چینی دعوت کرده ایم تا به ایران آمده و سرمایه گذاری کنند.

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به مالکان خودروهایی که در زمان مراسم اربیعین قصد عزیمت به عراق را دارند گفت: شرکت مدیران خودرو در کل مسیرهای منتهی به عراق حضور داشته و ارائه خدمات خواهد داشت.

منبع:ایران جیب



نظرات