1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی فولکس واگن پاسات 2018، تازه وارد بازار کشور

معرفی فولکس واگن پاسات 2018، تازه وارد بازار کشور

27 آذر 1396
  • 1

با ورود فولکس واگن پاسات (VolksWagen passat) ، بازار سدان‌های حدود 200 میلیونی پیچیده‌تر از همیشه به صحنه نبرد مدل‌های جدید اروپایی با برندهای شرقی بدل می‌شود. در واقع پس از تلیسمان و پژو 508 حالا نوبت به دیگر سدان مشهور، متوسط و شهری بازار اروپا یعنی فولکس واگن پاسات می‌رسد که برای حضور در بازار ایران به رقبای کره‌ای و ژاپنی هشدار دهد.



اطلاعات فنی فولکس واگن پاسات (volkswagen passat)

 معرفی خودروی تازه وارد به بازار؛ فولکس واگن پاسات 2018

فولکس واگن پاسات (VolksWagen passat) ‌ در نسل جدید خود موفق شده جایزه خودروی سال اروپا را در سال 2015 به‌دست آورد و بالاتر از مرسدس بنز سی کلاس و محصولات جدید سیتروئن، عنوان بهترین خودروی سال را به خود اختصاص دهد. نسل هشتم پرچمدار شرکت فولکس‌واگن با اندکی تغییر و تحول، یکی از زیباترین پاسات‌های تولید شده در تاریخ شش دهه‌ای خود بوده و با فرمی کشیده، تیز و جذاب، ویژگی‌های یک سدان لوکس و یک سواری اقتصادی را توامان دارد. آنگونه که سایت خودرویی پدال نوشته، هاکان ماتسون رئیس هیات انتخاب خودروی سال اروپا در مراسم اعطای جایزه پاسات در مورد این سدان آلمانی گفته : بعد از ۴۱ سال حضور در بازار، فولکس واگن پاسات اکنون به یک سمبل و نماد موفقیت در میان محصولات فولکس واگن تبدیل شده و تعادل بسیار خوبی بین راحتی و کیفیت خوب در بازارهای هدف برقرار کرده است.

 معرفی خودروی تازه وارد به بازار؛ فولکس واگن پاسات 2018

با آنکه کمتر کسی درباره توانایی‌های فنی و تجهیزاتی پاسات شک دارد اما درباره طراحی این خودرو حرف و حدیث بسیار است. پاسات فارغ از اغراق طرح‌های آسیایی کیا هیوندای یا اغواگری رنو تالیسمان، بدنه‌ای تیز، با طرحی ساده و بدون خم و قوس‌های متعارف بوده و در نگاه اول گیرایی بالایی دارد. اتاق این خودرو با موادی بسیار کیفی، بالاتر از تالیسمان، پژو ۵۰۸ و هیوندای سوناتا قرار دارد، البته داشبورد و کابین پاسات هنوز هم کیفیت بالای تویوتا کمری یا طراحی جذاب کیا اوپتیما را ندارد.

مدل ۲۰۱۵ فولکس واگن پاسات، با طولی معادل 4.76 متر و فاصله بین دو محور 2.79 متر، هم‌اندازه پژو 508 و کوچک‌تر از رنو تالیسمان است. این خودرو با کسب ۵ ستاره از کانون امنیت و تصادف اروپا یکی از ایمن‌ترین سدان‌های این رده از بازار است در عین حال با گستره‌ای از موتورهای کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی، یکی از خودروهای کم مصرف و اقتصادی بازار اروپا است که هزینه نگهداری پایینی به خریداران تحمیل می‌کنند. موتور ۱۴۰۰ سی‌سی توربوی این خودرو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار یکی از گزینه‌های قابل انتخاب خریداران ایرانی است و بسته به اینکه پاسات در ایران تولید شود یا به صورت وارداتی در دسترس قرار گیرد احتمالا یکی از موتورهای توربوی ۱۸۰۰ یا ۲۰۰۰ سی‌سی هم به لیست انتخابی خریداران ایرانی اضافه می‌شود تا شاهد قدرت بیشتری برای این محصول آلمانی باشیم.

 معرفی خودروی تازه وارد به بازار؛ فولکس واگن پاسات 2018

پاسات کیفیت و کارایی را در هر جنبه‌ای ارائه می‌دهد و نسبت به نسل قبلی بسیار سبک وزن‌تر است، این در حالی است که استحکام بدنه آن بسیار بیشتر شده ‌. این خودرو در جاده جمع‌وجور‌تر از رقبایش احساس می‌شود در حالی که فضای داخلی آن از بسیاری از رقبایش بزرگ‌تر است و صندوق بار آن در سگمنت خودش بیشترین فضای ذخیره بار را دارد.



نظرات

  • کریم کریم (27 آذر 1396 ساعت 14:02)

    چرا در ایران باید قیمت این خودرو حدود 200میلیون باشه؟؟؟؟؟؟؟ ایرانخودرو+ سایپا+رانت