1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. BYD E6، جدیدترین خودروی برقی در ایران رونمایی شد

BYD E6، جدیدترین خودروی برقی در ایران رونمایی شد

11 مهر 1395
  • 5

شرکت کارمانیا به عنوان نماینده عرضه و مونتاژ محصولات BYD در ایران، از جدیدترین محصول خود، یعنی BYD E6 رونمایی کرد. این خودرو چینی، به عنوان اولین خودروی برقی در بازار ایران شناخته می شود که برنامه عرضه گسترده برای آن تدوین شده است و در بازار چین از آن استقبال خوبی شده است.

از طرفی به خاطر سطح فناوری و کیفیت E6، این روزها برخی کشورهای اروپایی برای سفارش این خودرو به BYD اقدام کرده اند. جالب است بدانید این خودرو تمام برقی که با هر بار شارژ E6 می توان بیش از ۴۰۰ کیلومتر را پیمود و قابلیت شارژ سریع هم برای آن فراهم شده است. موتور برقی این خودرو ۱۲۱ اسب بخار قدرت با گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری تولید می کند. در حالت شارژ کامل حدود ۸ ساعت طول می کشد تا باتری ۶۱٫۴ کیلووات ساعتی پر شود و در حالت سریع ۳۰ کیلووات ساعت در دو ساعت به طول می انجامد. حداکثر سرعت این خودروی برقی ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. ولی به رسم همه خودروهای برقی، BYD E6 هم شتاب قابل توجهی دارد و گاهی به عنوان یک MPV شتاب کمتر از ۱۰ ثانیه را ثبت می کند.

 BYD E6 توسط کارمانیا رونمایی شد

 BYD E6 توسط کارمانیا رونمایی شد

 BYD E6 توسط کارمانیا رونمایی شد

 BYD E6 توسط کارمانیا رونمایی شد

منبع:ایران جیب



نظرات

  • محمود محمود (12 مهر 1395 ساعت 07:35)

    فکرشو بکن تو ترافیک باتریش تموم بشه باید چکار کرد. اون موقع اصلا یادت میره که ماشینو چند خریدی فقط آرزو میکنی که یه جوری از شرش خلاص بشی.

  • حسن زیرک حسن زیرک (11 مهر 1395 ساعت 18:34)

    میشه بفرمایید هزینه برق 61400 وات ساعت برای هر بار شارژ چند صد هزار تومان میشه ؟؟؟

  • کسری کسری (11 مهر 1395 ساعت 16:56)

    پروژه s6 که عملن شکست خورده اینم شکست میخوره دلیلشم اینه که هر دوی این ماشینا قدیمین ،کارمانیا نیومده خیلی ناپختگی کرد میتونستن مثلن Qin رو وارد کنن که یه ماشین هیبریدی و پرفروشه نه این لگنای منقرض شده دیگه تو چینم این مدلارو نمیخرن

  • سنا سنا (11 مهر 1395 ساعت 14:56)

    بی وجدانی باعث میشه شخصی مانند آقای جمشید آرین سردرگم بمونه و از مملکت رونده بشه اونوقت بریم همون تکنولوژی رو شایدم کمتر از چین بیاریم جشن هم بگیریم!!! چه خبره اینجا!

  • mosi mosi (11 مهر 1395 ساعت 10:38)

    قیمت؟؟؟