1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی تویوتا کرولای 2019 که شبیه ch-r می شود

معرفی تویوتا کرولای 2019 که شبیه ch-r می شود

9 اسفند 1396
  • 0

تویوتا تائید کرده که نسل جدید کرولایش را در روز ششم مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو در معرض دید عموم قرار خواهد داد. تویوتا حضور در ژنو را با نمایش خودروهای اسپورت سوپرا رقم زده است.

 معرفی تویوتا کرولای 2019  که شبیه ch-r  می شود

ویوتا نیز برای داغ کردن بازار نسل جدید کرولاهایش از همان تیزرهای سایه روشن بهره برده که این روزها از محبوبیت زیادی برخوردارند. با این وجود به نظر می‌رسد کرولاهای هاچبک تویوتا که در اروپا "اوریوس" نامیده می‌شوند، زاویه‌دار شده و خطوط شکسته زیادی را در بدنه خود جای می‌دهند، ویژگی‌ای که می توان آن را میراث برجای مانده از تویوتا CH-R نامید. پیش‌بینی می‌شود چراغ‌های نمای روبه‌رو و انتهایی کرولاهای جدید بیش از پیش به کراس های CH-R شبیه باشند.

 معرفی تویوتا کرولای 2019  که شبیه ch-r  می شود

در این نمایش ما شاهد دو ترکیب رنکیب رنگ متضاد طلایی و سقف مشکی در بدنه خارجی هستیم . این اطمینان وجود دارد که آنها می‌توانند کرولایی با توجه به رنگ دلخواهشان داشته باشند.

مقامات لاین تولید کرولا در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده‌اند که تویوتا بر توسعه و تقویت پویایی طراحی خارجی کرولاهای نسل جدید تاکید فراوان دارد و به همین دلیل شاهد این تغییر و تحول در کرولاهای 2019 خواهیم بود.

 معرفی تویوتا کرولای 2019  که شبیه ch-r  می شود

از تغییرات کلیدی نسل جدید تویوتا کرولا می‌توان به استفاده از " معماری جهانی تویوتای جدید" یا همان پلت‌فرم محبوب TNGA اشاره کرد که در حال حاضر در CH-R، کمری و پریوس دیده می شود. این پلت‌فرم تجربه لذت‌بخش‌تری از رانندگی را ارائه می‌دهد و فناوری‌های متنوعی از سامانه‌های کمک راننده را روی خود می‌پذیرد. سامانه‌های مولد نیرو در این ساختار جدید نیز مورد تجدید نظر و بازسازی مجدد قرار می‌گیرند.



نظرات