1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام مشخصات فنی «آزرا 2018» + تصویر

اعلام مشخصات فنی «آزرا 2018» + تصویر

5 اسفند 1396
  • 0

اطلاعات و مشخصات فنی آزرا 2018 به طور رسمی از سوی کرمان موتور، به عنوان شریک تجاری این برند اعلام شد. ابتدای بهمن ماه سال جاری بود که مدیرعامل کرمان موتور با اشاره به هدف‌گذاری این شرکت برای تولید ۶۴ هزار دستگاه خودرو درسال ۹۷، گفت: هیوندای کنا و آزرای جدید در 3 ماهه‌ی اول سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

 اعلام مشخصات فنی «آزرا 2018»  + تصویر

حال با گذشت چند روزی از انتشار این خبر، اطلاعات فنی آزرا 2018 توسط کرمان موتور که شریک تجاری هیوندای در ایران است، به طور رسمی اعلام شد.

آزرا را می توان یکی از محبوب ترین های هیوندای در بازار ایران دانست که چند نسل آن در حال حاضر در بازار کشور موجود است و در بازار خودروهای کارکرده نیز با استقبال خوبی روبرو می شود.

حضور نسل جدید هیوندای آزرا مدل 2018 توسط کرمان موتور از آن دست خبرهایی است که با توجه به شبکه گسترده نمایندگی ها و خدمات پس از فروش مناسب این شرکت در سراسر کشور، حال علاقمندان به خودروهای کره ای را خوب می کند.

 اعلام مشخصات فنی «آزرا 2018»  + تصویر

خودرویی که کرمان موتور اقدام به عرضه آن خواهد کرد از پیشرانه 2.4 لیتری انژکتوری برخوردار است که توان تولید 187 اسب بخار قدرت را خواهد داشت.

آزرا 2018 به گیربکس 6 سرعته مجهز است و حداکثر سرعتی بالغ بر 213 کیلومتر را برای راننده فراهم می کند.

این خودرو به رینگ 19 اینچی و 8 ایربگ تجهیز شده است و از جمله امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، استارت دکمه ای، گرمکن فرمان و گرمکن و سردکن صندلی ها اشاره کرد.

مشخصات فنی و رفاهی این خودرو را جدول :

 اعلام مشخصات فنی «آزرا 2018»  + تصویر



نظرات