1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رکستون جی4 در ایران هفته جاری رونمایی و معرفی می شود

رکستون جی4 در ایران هفته جاری رونمایی و معرفی می شود

24 دی 1396
  • 0

نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران تصمیم دارد تا با عرضه «رکستون G4» گزینه ای پر قدرت، ایمن، مدرن، جادار با قیمتی مناسب و قابلیت آفرود واقعی برای مشتریان چشم انتظار مهیا کند.

 رکستون جی4 در ایران هفته جاری رونمایی و معرفی می شود

"رکستون جی4" را می توان قوی ترین محصول سانگ یانگ کره جنوبی دانست که چندماهی از معرفی آن به بازار جهانی می گذرد و گروه صنعتی رامک خودرو تصمیم به ورود این خودرو برای بازار ایران دارد.

این خودرو شاسی بلند کره ای که طی چند هفته گذشته با استقبال خوبی در بازارهای جهانی مواجه شده، از نظر ابعاد و کلاس بدنه تا حدی بزرگتر از رقبای حال حاضر خود در بازار ایران است.

براساس این گزارش، خودروهای هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر، نیسان ایکس تریل و ... را می توان به عنوان رقبای رکستون جی4 معرفی کرد که البته ابعاد و سبک فنی محصول سانگ یانگ متفاوت و تا حدی بالاتر از خودروهای نام برده شده است.

جی4، را می توان تنها شاسی مستقل بازار شاسی بلندها و کراس اورهای کشور دانست که به دلیل سبک شاسی، به اصطلاح گیربکس وسط است.

در محصول رکستون جی4 قابلیت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و 4چرخ محرک سنگین را می توان برقرار کرد که باید گفت این خودرو به سیستم کمک سبک و سنگین مجهز است.

سانگ یانگ رکستون G4 به پیشرانه 2 لیتری توربو جی.دی.آی با 16 سوپاپ مجهز است که 222 اسب بخار قدرت با گشتاور 350 نیوتن متر تولید می کند که این توان از دور موتور 1500 در اختیار شما قرار دارد.

 رکستون جی4 در ایران هفته جاری رونمایی و معرفی می شود

 رکستون جی4 در ایران هفته جاری رونمایی و معرفی می شود



نظرات