1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شروع رنو در ساوه برای تولید محصولاتش

شروع رنو در ساوه برای تولید محصولاتش

17 مرداد 1396
  • 6

فرماندار ساوه با اعلام این خبر که کارهای نهایی قرارداد فعالیت شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در ساوه به اتمام رسیده است، گفت : سازمان گسترش و ایدرو با این شرکت فرانسوی صبح امروز قرار داد را امضا کردند.

 شروع رنو در ساوه برای تولید محصولاتش

بهاروند افزود : با آغاز به کار این شرکت خودروسازی بیش از شش هزار نفر مشغول به کارخواهند شد.

وی سرمایه گذاری اولیه این طرح را چهارصد میلیون یورو عنوان کرد و گفت : در سال اول 150 هزار خودرو و سال دوم سیصد هزار دستکاه انواع خودرو در ساوه تولید خواهد شد.

بهاروند اضافه کرد : 60 درصد سرمایه گذاری خارجی و 40 درصد سرمایه گذاری داخلی است.

فرماندار ساوه با بیان اینکه این طرح انتقال تکنولوژی است ، افزود: تولیدات این شرکت هم برای استفاده در داخل کشور و هم برای صادرات پیش بینی شده است.

 شروع رنو در ساوه برای تولید محصولاتش



نظرات

  • علی علی (17 مرداد 1396 ساعت 18:08)

    جونتون در میاد یکی از این سرمایه گذاری ها را در شهرهای آذربایجان انجام بدید؟ موقع جنگ و بدبختی برادریم ولی موقع تقسیم غنائم مثل یک بیگانه رفتار می کنید.

  • محمدرضا محمدرضا (17 مرداد 1396 ساعت 16:45)

    مطمئن باشید که رنویی ها صادق تر و پاک دست تر از خودروسازهای ایرانی هستند. رنو قصد خرید پارس خودرو را داشت ولی آنقدر هیئت مدیره سایپا و پارس خودرو کارشکنی کردند تا اینکه دولت خود وارد عمل شد. عوامل پیدا و پنهان مافیای قطعه ساز که در تمامی ارکان صنعت هستند بسیار تلاش کردند ولی به نتیجه نرسیدند. در مورد همین قرارداد هم سایپا ماهها کارشکنی کردند ولی زورش به دولت نرسید- مطمئن باشید با تولید داستر و سیمبل و قطعا در آینده کوئید ، مافیای خودروساز و قطعه ساز کم کم وارد صنعت دیگری خواهند شد.

  • میثم میثم (17 مرداد 1396 ساعت 15:24)

    از همین امروز تو سایپا و ایران خودرو مجلس عزاداری بر پا میشه و شروع ذکر وا مصیبتا تولید داخل زیر سوال رفت و روضه انا الحق میخونن این دو تا شرکت کار شکنیاشون شروع میشه
    امیدوارم رنو با قدرت کارش شروع کنه و به سر انجام برسونه
    به امید از بین رفتن انحصار این دوتا غول جاده مخصوص که از مردم سو استفاده کردن و ظلم بزرگی درخق ملت کردن چه مادی چه معنوی
    که اگه انحصار و کمکای دولتی و انواع رانت بود سوسک جاده مخصوصم نبودن چه برسه غول فرغون ساز

  • علی اکبر علی اکبر (17 مرداد 1396 ساعت 12:00)

    آقا اگر اینا برن مگان جدید یا تلیسمان تولید کنند خوبه وگرنه سیمبل اصلا به درد نمی خوره

    حسین حسین (17 مرداد 1396 ساعت 12:23)

    مگان جدیدم حتما بالای 100 قیمت میزنن! با اون موتور خنده دارش

    پارسا پارسا (17 مرداد 1396 ساعت 13:00)

    امن از منتقدین جدی خودروسازهای داخلی هستم البته اگر بشود گفت صنعت خودروسازی که البته بیشتر مونتاژ کاری هست....ولی کلا عادت کردیم خبر خوب هم که بیاد یه چیزی در مخالفت باهاش بگیما....بابا واسه ما که تا دیروز فقط پیکان و پراید و 405 داشتیم داستر و سیمبل خوبه...ان شاالله که پله پله این صنعت پیشرفت کنه تا جوونا بتونن به خاسته های سرکوب شدشون تو این حوضه برسن...