1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

8 اسفند 1396
  • 0

"کپچر" به معنای به دام انداختن و گرفتن است و می‌تواند نام خوبی برای یک خودرو از کمپانی رنو باشد. از آنجا که کپچر وجهه‌ی خوبی در اذهان عمومی نیز دارد، این نام برای این SUV کوچک رنو برازنده‌تر نیز به نظر می‌رسد.

این خودرو برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد و اینک در شمار یکی از پرفروش‌ترین SUV های کوچک بریتانیا و اروپا محسوب می‌شود.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

این در حالیست که بازار SUV های کوچک در اروپا در حال گسترده شدن است رقابت گرمی بین خودروسازان در این سگمنت وجود دارد، به همین دلیل رنو نیز تلاش خود را مضاعف کرده تا بازار خوب این خودروی خود را در کشورهای اروپایی و انگلیس از دست ندهد.

نتیجه تلاش رنو در این بخش فیس‌لیفت ملایمی است که در مدل‌های 2018 کپچر شاهد هستیم. این تغییرات شامل چراغ‌های جدید، سپرهای جدید در جلو و عقب، آپشن‌های اضافی و البته یک تریم جدید در فضای داخلی می‌شود. رنو برای مدل جدید همچنین چرخ‌های جدید، صفحات جانبی و سه رنگ جدید در بدنه خارجی را نیز در نظر گرفته است.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

کپچر بر پایه و ساختار مدل‌های کلیو ساخته شده و احتمالا با توجه به قیمت و عملکردش از دیگر محصول رنو کاربردی‌تر از آب درآمده است.

رنو در فضای درونی کپچرهای 2018 از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده و در طراحی پنل درها تجدید نظر کرده است. ساختار اهرم تغییر دنده، صندلی‌های جدید و بسیاری از فناوری‌ها نیز ارتقاء یافته‌اند. ما همچنین یک سامانه ارتقاء یافته R لینک اطلاعات و سرگرمی با قابلیت سازگاری با اتو اندروید هستیم. در این خودرو سامانه کمکی پارک آسان و سامانه هشدار دهنده نقاط کور در نسخه استاندارد دیده می‌شوند.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

فضای محفظه بار در خودرو چندان زیاد نیست اما این مسئله جای نگرانی ندارد و شما می‌توانید در مواقع ضروری با خواباندن صندلی‌های عقب فضای لازم مورد نیاز خود را رقم بزنید.

سرنشینان فضای عقب فضای خوبی را برای پاهای خود در اختیار دارند اما فضای سر برای یک فرد 180 سانتی‌متری کمی تنگ خواهد بود. به نظر می‌رسد این بخش از خودرو برای سه کودک یا دو بزرگسال فضای ایده آل‌تری محسوب شود.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

اما سرنشینان ردیف جلو احساس خوبی در خودرو خواهند داشت. پلاستیک به کار رفته در خودرو زیاد است اما جنس آن نسبت به اسلافش بهبود یافته است. در برخی از قسمت‌های خودرو نیز مانند کنسول شاهد شلی بیش از حد جنس به کار رفته در خودرو هستیم.

طراحی داشبورد نیز شیک و ساده از آب درآمده است فضای نگه‌داری اجسام کوچک در خودرو زیاد است. یک فضا در زیر داشبورد، محفظه کوکی در بخش مرکزی زیر شیشه جلو و فضای کوچکی نیز در کنسول بین دو صندلی راننده تعبیه شده و شما می‌توانید اجسام کوچکی را نیز روی پنل درها قرار داد.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

صفحه نمایشگر کپچر واکنش‌پذیر ظاهر شده اما چندان نیز کافی به نظر نظر نمی‌رسد.فرمان چرمی خودرو اندکی ابتدایی و ارزان به نظر می‌رسد و سانروف پانورامیک نیز تا حدی رضایت‌بخش است.

 معرفی کامل رنو کپچر 2018 - تصاویر

خودرو با موتورهای مختلف ارائه شده است، اما اگر شما به یکی از مدل‌های این خودرو علاقه‌مند شدید، به سراغ یک موتور 1.2 لیتری توربو بنزینی بروید که کمتر از 10 ثانیه شما را به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت برساند. اما اگر به سفرهای زیاد و طولانی علاقه دارید یک موتور 1.5 لیتری دیزلی نیز برایتان مناسب است.

قیمت این خودرو از مدل‌های پایه تا داینامیک در کشوری مانند انگلیس حدود 13 تا 16 هزار پوند برآورد شده است. با این وجود تصور می‌شود کپچر 2018 رنو را می‌توان مدلی دانست که می‌تواند بهتر از نسخه های فعلی ظاهر شود و توسعه‌های بیشتری را بپذیرد.



نظرات