1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی «کوییک» در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد

خودروی «کوییک» در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد

9 دی 1396
  • 1

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا درباره نمایش ماشین کوییک در نمایشگاه جنوب شرق کشور اعلام کرد: کوییک یک خودروی ایرانی آپشنال است که در روزهای آینده پس از اعلام شرکت سایپا وارد بازار خواهد شد.

 خودروی «کوییک» در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد

محمدرضا حقیقی از اهداف حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو جنوب شرق کشور سخن به میان آورد و گفت: گروه خودروسازی سایپا برای معرفی محصولات خود در راستای سیاست‌های منطقه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالگرد زلزله بم در نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کشور حضور پیدا کرده و خدمات بسیار خوبی با شرایط ویژه‌ای برای مردم استان کرمان در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، گروه خودروسازی سایپا را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروی کشور معرفی کرد و افزود: گروه خودرو سازی سایپا همواره به دنبال اجرای مسئولیت اجتماعی خود بوده و گام‌های موثری نیز در این راستا برداشته است که تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات پس از فروش مناسب، از جمله اقدامات گروه خودروسازی سایپا در این راستا می باشد.

وی دیدگاه گروه خودروسازی سایپا در ارایه مطلوب خدمات پس از فروش را مهمتر از فروش دانست و بیان کرد: گروه خودروسازی سایپا همواره بر کارمحوری و حفظ کرامات انسانی شاغلین خود تاکید فراوان دارد.

حقیقی از معضل بیکاری که یکی از چالش‌های اساسی کشور است سخن به میان آورد و اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا به تولید و اشتغال توجه داشته است و اکنون گروه خودروسازی سایپا اشتغال 48 هزار نفر به صورت مستقیم و 230 هزار نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد کرده است.

وی، توانمندسازی شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا را یکی از سیاست‌های گروه خودروسازی سایپا دانست و عنوان کرد: براساس سیاست‌های خود زیرمجموعه‌های خود را از لحاظ کمیت، افزایش کیفیت، ضمن آنکه فعالیت‌های آنها منطبق بر سیاست‌های زیست محیطی باشد، توجه ویژه دارد.

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به دنبال آن هستیم که سهم خود را در بازارهای داخلی و بعضا خارجی افزایش دهیم که برای دستیابی به این مهم کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را افزایش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کشور مقتدرانه حضور یافته است، تصریح کرد: شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه به منظور احترام به مردم نجیب کرمان در سالنی به مساحت 2500 متری حضوری گسترده پیدا کرده است.

حقیقی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 14 خودرو خود را به نمایش گذاشته است، اضافه کرد: خودروهای کوییک، چانگان، سیتروئن C4 در این نمایشگاه بیشتر به مردم خوب کرمان معرفی خواهد شد.

وی بیان کرد: افزایش خدمات پس از فروش و اطلاع‌رسانی به مشتریان که توسط واحد ارتباطات ما صورت می‌گیرد و ارایه خدمات بیشتر نمایندگی‌های استانی به همه هموطنان از مهمترین سیاست‌های ما است.

مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا درباره نمایش ماشین کوییک در نمایشگاه جنوب شرق کشور اعلام کرد: این خودرو کاملا اتومات، دارای ایربگ، ترمز ای.بی.اس و ... است که قابل رقابت با سایر ماشین های آپشنال هم رده خود در بازار است.

وی با بیان این مطلب که سیترویین C4 نیز برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی شده است، تصریح کرد: گروه خودروسازان سایپا برای رونق تولید ملی در راستای سیاست‌های اقتصادمقاومتی از قطعه سازان داخلی مخصوصا قطعه سازان کوچک حمایت می‌کند و طی روزهای اخیر 500 قطعه‌ساز حمایت خود را از گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده‌اند.

حقیقی از اقتدار سایپا در نمایشگاه های خودرو خبر داد وعنوان کرد: برای آنکه مردم به صورت مملوس با کیفیت و محصولات سایپا آشنا شوند در نمایشگاه های داخلی و خارجی منطقه ای شرکت می کنیم که این حضور مقتدرانه سایپا در نمایشگاه های خودرو ادامه خواهد داشت.

منبع ایسنا


نظرات

  • الف الف (9 دی 1396 ساعت 15:33)

    بود نبودش تفاوتی نداره همون ساینا با قیمت اضافی