1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پروتون با همکاری جیلی شاسی بلندی جدید می سازد

پروتون با همکاری جیلی شاسی بلندی جدید می سازد

12 مهر 1396
  • 0

در ماه جولای گزارش شد که شاسی بلندی از پروتون بر اساس جیلی ساخته می شود و عرضه آن تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 به تعویق افتاده است اما دلیل روشنی برای آن اعلام نشده بود.

 پروتون با همکاری جیلی شاسی بلندی جدید می سازد

با توجه به این خودرو خودروی همتای این شاسی بلند یعنی جیلی Boyue تنها به صورت فرمان سمت چپ به فروش می رسد، مهندسی آن به ساختار فرمان سمت راست و بومی سازی آن برای تولید انبوه، برای جیلی و پروتون زمان بر خواهد بود.

هر محصولی که از جیلی یا هر جای دیگری خارج از مالزی وارد این بازار شود، کمی تاخیر در عرضه خواهد داشت چرا که این محصولات فرمان سمت چپ هستند و تبدیل آن ها به ساختار فرمان سمت راست کمی زمان بر خواهد بود.

این همکاری هم چنین به تحقیق در مورد تمایل در بازار مالزی خواهد پرداخت تا مشخص شود چطور باید خریداران بومی را جذب کرد. پروتون هم چنین مجموعه ای از نشست های گروهی متمرکز را برگزار خواهد کرد تا نیازهای بازار را بسنجد و بر همین اساس خودروی مذکور را بازطراحی کند تا با نیازها و انتظارات منطبق باشد. در هر حال، این خودرو نه تنها اولین شاسی بلند پروتون است بلکه اولین محصول با همکاری مشترک پروتون و جیلی است و به همین دلیل باید محصول نهایی عالی باشد.



نظرات