1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پژو 301 تولید داخل چه قیمتی خواهد داشت؟

پژو 301 تولید داخل چه قیمتی خواهد داشت؟

20 آبان 1396
  • 2

ایران‌خودرو به احتمال فراوان ازهفته آینده تولید دومین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو را آغاز می‌کند، تولیدی که البته آزمایشی به حساب می‌آید.

طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این شرکت قصد دارد در هفته پایانی آبان‌ماه، تولید آزمایشی پژو 301 را آغاز کند، خودرویی سدان که با قیمتی زیر 100 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

 پژو 301 تولید داخل چه قیمتی خواهد داشت؟

بر این اساس، در صورت موفقیت‌آمیز بودن تولید آزمایشی پژو 301، تولید انبوه این خودرو به احتمال فراوان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد تا دومین خودرو پسابرجامی ایران‌خودرو وارد سبد محصولات این شرکت شود. هرچند هنوز تصمیم قطعی و نهایی در مورد قیمت 301 گرفته نشده، با این حال طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این محصول در بازه قیمتی 70 تا 80 میلیون تومان عرضه خواهد شد. البته ظاهرا ایران‌خودرویی‌ها قصد دارند در صورت امکان، قیمت پژو 301 را به زیر 70 میلیون تومان برسانند که این موضوع بستگی مستقیم به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو دارد.

در حال حاضر مدل وارداتی پژو ۳۰۱ در کشور عرضه شده که با قیمتی حدود ۹۴ میلیون تومان به دست مشتریان رسیده است، با این حال با توجه به داخلی‌سازی این محصول در فرآیند تولید در ایران‌خودرو، شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود. گفته می‌شود این محصول با داخلی‌سازی بیش از ۴۰ درصد به تولید خواهد رسید که اگر این اتفاق رخ بدهد، امکان عرضه آن در بازه قیمتی ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر ایران‌خودرویی‌ها ظاهرا تولید پژو ۲۰۰۸ را به‌عنوان اولین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو آغاز و ۱۶ هزار دستگاه از این محصول را نیز پیش فروش کرده‌اند. آن طور که مسوولان ایران‌خودرو اعلام کرده‌اند، دیگر محصول تولیدی مشترک با پژو در کشور پس از ۲۰۰۸ و ۳۰۱، مدل ۲۰۸ است.



نظرات

  • میثم میثم (20 آبان 1396 ساعت 14:29)

    این ماشین زیر ٩٠ تومن دست مصرف کننده نمیرسه وقتی مقایسش میکنی با رقباش مثل سراتو ١٦٠٠ آپشن سایپا یا اکسنت کرمان موتور که قیمتاشون از ٨٥ تا ٩٧ زیر ٨٠ هم که جایگاه دو قبضه چینیاس پس پیشا پیش مشخص ٧٠ تومن باید به خواب دید و از همه مهمتر طمع بیش از حد ایران خودرو که ید طولایی در ناخن خشکی داره

  • محمد محمد (20 آبان 1396 ساعت 09:47)

    چه خبره باباااا... با این قیمتا مردم استقبال نمیکنند. بابا یه خودرو بزنید با قیمت مناسب. روزی که پژو پرشیا رو زدن به نسبت قیمتش تو اون زمان مردم توان خریدشو داشتن. الان 301 با این قیمت هیچ گونه ترغیبی برا مشتری ایجاد نمیکنه که بخره.