1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ظرفیت تکمیل شد - استقبال مردم از پیش‌فروش برلیانس کراس

ظرفیت تکمیل شد - استقبال مردم از پیش‌فروش برلیانس کراس

23 مرداد 1396
  • 9

دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر که محصول جدید شرکت پارس خودرو با استقبال علاقمندان به محصولات این شرکت روبرو شده، افزود: ظرفیت پیش فروش برلیانس کراس در روز یکشنبه 22 مردادماه سال جاری آغاز و کل ظرفیت پیش فروش سال جاری از این خودرو به فروش رسید.

 ظرفیت تکمیل شد - استقبال مردم از پیش‌فروش برلیانس کراس

وی با بیان این مطلب که برلیانس کراس با پیش پرداخت 25 و 20 میلیون تومان عرضه شده افزود: مابقی مبلغ قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس اولویت ثبت نام در ماه های مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند به قیمت روز از مشتریان محترم اخذ خواهد شد.

تقی زاده با اشاره به این که تمامی ظرفیت پیش فروش امسال برلیانس کراس انجام و با استقبال خوب مردم از این خودرو همراه بوده تصریح کرد: این استقبال ناشی از کیفیت خوب محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو است و در آینده تولید این محصول در پارس خودرو افزایش خواهد داشت.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال مناسب در زمان پیش فروش این محصول، در سایت به خوبی ارائه خدمات شده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ وقفه ای توانستند ثبت نام را انجام دهند و این درحالی است که در گذشته و در ثبت نام سایر خودروها همواره با مشکلاتی روبرو بوده ایم.

بنابراین گزارش برلیانس کراس که در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد به صورت رسمی معرفی شد دارای موتور 1500سی سی ،۱۶ سوپاپ، با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دارا بودن ۵ ستاره ایمنی و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS و EBD است.

کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن خودکار درب ها موقع تصادف، سان روف، فرمان برقی، ورود بدون کلید به خودرو، سوئیچ Key less، ریل سقفی، آینه های برقی، مالتی مدیا و سقف رنگی مجزا از بدنه از دیگر امکانات این کراس اوور جدید است.

 ظرفیت تکمیل شد - استقبال مردم از پیش‌فروش برلیانس کراس



نظرات

  • جهان جهان (24 مرداد 1396 ساعت 02:03)

    خدا لعنتتون کنه چقد دروغ و کلاه برداری--مگه مغز خر خوردیم آشغال چینی بخریم با ضرر هنگفت والتماس بفروشیم کسی هم نخره

  • EHSAN EHSAN (23 مرداد 1396 ساعت 18:53)

    نه کیفیت و نه قیمت مناسب.90% خریدارها هم دلال هستند و نمایندگی ها... کسی از مردم به این ماشین های چینی با این قیمت پول نمی ده .... مردم آگاه باشید. ....

  • وحید وحید (23 مرداد 1396 ساعت 13:27)

    همه این ها ترفند برای بازار گرمی هست وگرنه برلیانس ی خودروی چینی اشغال هست و طرف دار انچنانی هم نداره...اینا همش دروغهست الان میگن ظرفیت تموم شد تا اخر سال ، چن وقت دیگه دوباره پیش فروش میکنن مردم هم فک میکنن برلیانس چه شاخی هست...خدا ازشون نگذره خون ملتو تو شیشه کردن بی کیفیت ترین محصولات رو با بالاترین قیمت غالب مردم میکنن

  • احسان احسان (23 مرداد 1396 ساعت 11:32)

    مگه نگفتن پیش فروش خودرو حتما باید با قیمت قطعی باشه ؟!
    قیمت روز یعنی کلاه برداری توی روز روشن !
    خریدار این ماشینا نمایندگیا هستن و دلالای خودرو ،مردم کجا بودن آخه ؟!

  • محمد محمد (23 مرداد 1396 ساعت 11:23)

    پیش فروش خودروهای جدیدالورود همه ش سهم نمایندگی ها و دلالای وابسته ب نمایندگی ها میشه

  • بابک بابک (23 مرداد 1396 ساعت 11:03)

    به امید روزی که مردم پول و جونشونو تقدیم به بنجلای چینی و دلالاشون نکنن.

    نیما نیما (23 مرداد 1396 ساعت 11:24)

    صد رحمت به خودروهای درجه یک چینی نه خودروهایی که به ظاهر داخلیند ولی ذاتا از محصولات آشغال درجه 3 چینیند

  • عباس عباس (23 مرداد 1396 ساعت 10:38)

    باب این حرف ها چیه ظرفیت تکمیل شد !!!!مردم گذاشتن سر کار ... خود نمایندگی ها ثبت نام می کنند که کمیاب به نظر به نظر برسه تا بتونن گرونتر تو بازار به مردم بدبخت بفروشند

  • محمد محمد (23 مرداد 1396 ساعت 10:36)

    این مردم هرچی بهشون بدن زود صف میکشن...
    چی داره اخه این؟