1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید وانت نیسان پادرا به زودی در زاگرس خودرو بروجرد

تولید وانت نیسان پادرا به زودی در زاگرس خودرو بروجرد

29 فروردین 1396
  • 0

رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی بروجرد گفت: قراردادی بین زاگرس خودرو بروجرد با شرکت پارس خودرومنعقد شده و از هفته آینده خودرو وانت نیسان پادرا محصول شرکت زامیاد دراین واحد صنعتی تولید و روانه بازارمی شود.

 تولید وانت نیسان پادرا به زودی در زاگرس خودرو بروجرد

عبدالعلی گیوه‌کی روز سه‌شنبه افزود:همچنین چند دستگاه خودرو فوتون وارد شده که با صدور پروانه بهره برداری آنها از سوی وزارت صنعت و معدن ازمهرماه امسال خط تولید آن در کارخانه زاگرس خودرو بروجرد راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه واحد صنعتی زاگرس خودرو بروجرد قراردادی در راستای رنگ آمیزی خودروی پراید با پارس خودرومنعقد کرده اظهار کرد:سال 95 دراین واحد صنعتی 200دستگاه جیپ زرین خودرو به سفارش صنایع دفاع رنگ آمیزی شده است.

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بروجرد اضافه کرد: با تحقق هر قرارداد بین زاگرس خودرو با دیگر شرکت های خودروسازی 70 کارگر در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت خواهند شد.

گیوه کی بیان کرد: 70 درصد سهام کارخانه زاگرس خودرو را عظیم خودرو خریداری کرده و به زودی این شرکت مالک اصلی این واحد صنعتی خواهد شد و تحول مهمی در خطوط تولید زاگرس خودرو ایجاد می کند.

وی مجموع کارگران مشغول به کاردر این واحد را هم اکنون 40 تن عنوان کرد و گفت: تا نیمه اردیبهشت تعداد 28 کارگردیگر نیز بازگشت به کارمی شوند.

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بروجرد افزود: تعطیلی زاگرس خودرو صحت ندارد و خطوط تولیدی مختلفی نیز دراین واحد صنعتی با مدیریت جدید به زودی فعال خواهد شد.

منبع : ایران جیب



نظرات