1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نیسان جوک در دو تیپ وارد بازار شد

نیسان جوک در دو تیپ وارد بازار شد

3 آذر 1395
  • 2

یکی از دستاوردهای برجام که از مدت‌ها پیش انتظار آن می‌رفت، بازگشت خودروسازان بزرگ جهانی با عرضه محصولات جدید به کشورمان بوده است. با این وجود، این فرآیند کمی بیش از انتظار مردم جامعه به طول انجامیده است و خودروسازان و واردکنندگان هنوز نتوانسته‌اند آن‌گونه که بایدوشاید رضایت مردم را در این دوره جلب کنند.

 نیسان جوک در دو تیپ وارد بازار شد

در این میان، یکی از خبرهای خوبی که در روزهای اخیر در میان رسانه‌های خودرویی به سرعت پخش شد، خبر بازگشت برند خوش‌نام نیسان به کشورمان بود. نیسان که در گذشته همکاری‌های زیادی با پارس‌خودرو داشت و محصولات آن همواره در زمره محصولات خوش‌نام و محبوب بازار ما بوده‌اند، هم‌اکنون تصمیم گرفته است که حداقل برخی از محصولاتش را به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه کند.

خودرو جدیدی که این روزها با پلاک ملی در کشورمان تردد می‌کند یک مینی کراس اور با نام جوک است که یکی از محصولات محبوب نیسان در سراسر جهان به شمار می‌رود. علاوه بر این، نیسان جوک در مناطق آزاد کشورمان نیز با استقبال به نسبت خوبی مواجه شده است و این امر نشان‌دهنده ارزش‌های بالای این خودرو می‌باشد.

این خودرو هم اکنون با پلاک ملی در کشورمان در حال تردد است که نسخه نیمه فول آن 124 و نسخه فول با قیمت 139 میلیون تومان در بازار قابل خرید است. ضمنا نسخه توربو این خودرو مجوز ورود به کشور را دریافت کرده، ولی هنوز واردات آن انجام نشده است.

 نیسان جوک در دو تیپ وارد بازار شد

 نیسان جوک در دو تیپ وارد بازار شد

منبع:ایران جیب



نظرات

  • ایدین ایدین (5 آذر 1395 ساعت 01:12)

    این ماشین با این قیمت نمی ارزه اصلان ١٤٠ میلیون خیلی براش گرونه

  • reza reza (3 آذر 1395 ساعت 17:04)

    آقا این خارجیا میدونن چی بسازن هم خوشگل باشه هم حرفه ای ، مثل ما نیستن که آهن پاره هارو بیارن 4 تا چرخ بندازن روش و بدن دست مردم اونم به قیمت گزاف ، بگن بیاید اینم ماشینتون برید هندل بزنید سوارش شید ، واقعا جای تاسف داره اندازه ترکیه هم نشدیم که همه ی ماشینای شهر مدل بالا باشن و حرفه ای ، خالی از هر گونه آهن پاره های سایپا و ایران خودرو که ملتو به فنا میدن ،