1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جانشین نیسان وانت آبی از میان تولیدات داخلی می آید

جانشین نیسان وانت آبی از میان تولیدات داخلی می آید

24 تیر 1396
  • 2

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه نیسان وانت در چند دهه بدون حتی تغییر رنگ تولید شده است، گفت: جانشین نیسان وانت از میان وانت‌های تولید داخلی انتخاب می‌شود و برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت استفاده کرد.

 جانشین نیسان وانت آبی از میان تولیدات داخلی می آید

ولی ملکی درخصوص توقف تولید وانت نیسان تا سال 97، اظهار داشت: نیسان وانت در دسته خودروهای بامصرف سوخت بالا و تکنولوژی قدیمی کشور قرار دارد که باید کیفیت تولید و تکنولوژی تولید آن افزایش پیدا کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید کننده این خودرودر داخل کشور طی مدت چندین سال تولید این محصولات تغییراتی را در پلتفرم و حتی رنگ این محصول ایجاد نکرده است، گفت: اینکه از یک خودرو در چندین سال بدون تغییرات جزئی استفاده کنیم صحیح نیست.

ملکی در خصوص انتخاب جایگزین خودرو وانت نیسان بعد از توقف تولید، بیان کرد: جانشین این محصول را به راحتی می‌توان از میان وانت‌های تولیدی در داخل کشور انتخاب کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توان وانت‌های تولیدی در داخل کشور از وانت نیسان کمتر است، خاطرنشان کرد: انتظار ما نباید از یک وانت حمل بار با تناژ سنگین باشد، بلکه برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت‌ها استفاده کرد و استفاده بیشتر از توان حمل بار وانت‌ها با ایجاد سوخت ناقص عاملی برای آلودگی هوا نیز است.



نظرات

  • reza reza (24 تیر 1396 ساعت 19:11)

    تا دیروز که هیچ مسئولی ازش جرات نداشت انتقاد کنه ، حالا ببین اوضاع این ماشین چقد داغونه که خود خودروساز به فکر بازنشستگیش افتاده حالا مسئولین هم جرات کردن ازش انتقاد کنن

  • فرزاد فرزاد (24 تیر 1396 ساعت 12:33)

    د،ا،ع،ش آبی و د،ا،ع،ش حلبی کبریتی چندین ساله که داره به طرز وحشتناکی مردم ایران رو تیکه،پاره میکنه ولی هنوز هم هیچ گروهی به کارش ایراد نمیگیرن!
    وقتی دلسوزان وطنی برای مردم ارزش قائل نیستند دیگه به اجنبی چه امیدی هست!