1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران + تصاویر

معرفی محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران + تصاویر

21 مهر 1397
  • 0

با انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی کراس اوور استتار شده، شرکت مدیران خودرو امروز اعلام کرد که ویدیو منتشر شده مربوط به محصول جدید این شرکت است.

 معرفی محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران + تصاویر

در پی خبر رسمی مدیران خودرو، تصاویری از این کراس اوور استتار شده منتشر شده که نشان می دهد، قرار است این خودرو با نشان MVM به بازار ایران عرضه شود. با توجه به بررسی های انجام شده، کراس اوور استتار شده ی مدیران خودرو که قرار است با نشان ام وی ام به بازار بیاید، همان چری تیگو۴ است. تیگو۴ به عنوان یک کراس اوور جدید به بازار چین معرفی شده و توانسته موفقیت های خوبی را کسب کند. با توجه به اینکه شرکت مدیران خودرو سری کراس اوورهای ام وی ام را با پیشوند X به بازار عرضه می کند، احتمال دارد که تیگو۴ با نام ام وی ام X55 به بازار بیاید. چندی پیش هم مدیران ارشد این شرکت اعلام کرده بودند که برنامه ی عرضه ی محصولی جدیدی با نام X55 را دارند.

 معرفی محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران + تصاویر

آن طور که از برخی شنیده ها مشخص است، دلیل اصلی استتار تیگو۴ در ایران، داشتن ویژگی های متمایزتری نسبت به نسخه ی بازار چین و برخی کشورهای دیگر است. گویا کمپانی چری این خودرو را به روز کرده و قرار است در ایران برای اولین بار عرضه شود. برای همین برخی از جزئیات بدنه ی تیگو۴ و یا همان ام وی ام X55 را با کاور در ایران پوشانده است تا بتواند در زمان رونمایی رسمی، اطلاعات جدید این خودرو را مطرح کند.

چری تیگو۴ در بازار چین با پیشرانه های دو لیتری تنفس طبیعی و ۱٫۵ لیتری توربو عرضه می شود. همچنین جعبه دنده های دستی، CVT و ۶ سرعته ی دو کلاچه برای این خودرو قابل سفارش است. برخی احتمال می دهند که تغییرات رسمی کمپانی چری و ام وی ام برای این کراس اوور باعث شده تا برخی مشخصات فنی این خودرو ارتقا پیدا کند و برای همین برای تست های جاده ای، به شکل ویژه در ایران آماده شده است.

 معرفی محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران + تصاویر



نظرات