1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

29 فروردین 1397
  • 0

تصاویر منتشر شده از تست i20 هیوندایی بالایه‌های استتاری، حکایت از فیس‌لیفت‌های جالب در مدل‌های 2019 این خودرو دارد.

این مدل آبی‌رنگ با پوشش سبک‌تری نسبت به نسخه اولیه ظاهر شده و می‌توان گفت تنها نمای جلو، عقب و زوایای آن مخفی مانده‌اند. این در حالیست که مدل قبلی مورد ارزیابی این خودرو در سال قبل با پوشش‌هایی در بدنه داخلی همراه بودند که کار ارزیابی و تحلیل آن را سخت‌تر از همیشه می‌کردند.

 تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

در نمای روبه‌رویی این خودرو شاهد یک جلوپنجره جدید 6 ضلعی، چراغ‌های روزتاب بازطراحی شده LED، سپرهای بزرگ تغییریافته و چراغ‌های مه‌شکن گرد مدرن هستیم. از طرفی بر این باوریم که در نمونه‌های جدید طراحی در موتور (کاپوت) نیز تغییر کرده است.

 تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

اما دگرگونی به اینجا ختم نمی‌شود و تغییر استایل در عقب خودرو نیز ادامه دارد. در این بخش شکل و گرافیک چراغ‌های عقب تغییر کرده و سپرهای جدیدی در کنار آنها دیده می‌شوند.

تصویر گرفته شده از فضای داخلی نیز حکایت از تغییراتی بسیار اندک دارد. برای مثال دریچه‌های هوا شکل متفاوتی یافته‌اند و تریم آبی داخلی هماهنگی بیشتری را با نمای خارجی از خود نشان می‌دهد. صفحه نمایش مرکزی در همان ابعاد بدون تغییر باقی مانده و بدون شک ارتقاهای نرم‌افزاری را می‌پذیرد.

 تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

در بحث فنی، انتظار تغییرات شگرف در موتور خودرو را نداریم. با توجه به بازارهای مختلف، هیوندایی I20 کنونی با یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر، 1.2 لیتری 4 سیلندر، 1.25 لیتری چهار سیلندر یا دیزلی‌های 1.1 یا 1.4 لیتری ارائه خواهد شد. با این وجود انتظار داریم، هیوندایی به شکلی ویژه روی بهره‌وری در این خودرو کار کند، چرا که ادعا کرده قصد دارد با این مدل به مصاف آخرین نسخه‌های فورد فیستا و فولکس‌واگن پولو برود.

 تصاویر جدیدی از هیوندا آی 20 مدل 2019

براساس گزارش‌های ارسالی تست فیس‌لیفت هیوندایی i20 مدل 2019 حدود 9 زمان برده و تا 6 ماه آینده ادامه خواهد یافت. انتظار داریم این خودرو به شکلی رسمی در نمایشگاه خودرویی پاریس سال جاری معرفی شود.



نظرات