1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. asx های جدید میتسوبیشی در راه تهران

asx های جدید میتسوبیشی در راه تهران

23 دی 1395
  • 0

تصاویری از حمل میتسوبیشی ASX فیس‌لیفت منتشر شده است که گویا این خودروها در حال ورود به تهران هستند و شرکت آرین‌موتور می‌خواهد این خودروها را در هفته آینده به مشتریان تحویل دهد.

، ASX فیس‌لیفت خودرویی است با ظاهری جدید که چند هفته پیش از آن رونمایی و با قیمت ۱۷۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شد.

این خودروی کراس‌اوور ژاپنی تا حد زیادی با ظاهر قدیمی خود در بازار محبوب ظاهر شده، حالا با قیافه جدید توانسته است نظر بخش مهمی از بازار را به سمت خود بکشاند.

ASX این روزها به‌خاطر نوع قیمت‌گذاری و کیفیت خوب توانسته است رقیب سرسختی برای هیوندای توسان TL باشد. مخصوصا اینکه این روزها رقبای کره‌ای این ژاپنی، اختلاف قیمتی بیش از ۲۰میلیون تومان را با ASX دارند و گران‌تر معامله می‌شوند. همچنین نبود خدمات پس از فروش به‌روز برای خودروهای جدید کره‌ای به‌نوعی ضعف برای توسان و اسپورتیج جدید محسوب می‌شود.

میتسوبیشی ASX فیس‌لیفت در بخش‌هایی از طراحی داخلی و بیرونی متفاوت شده است. گرم‌کن صندلی‌های آن به پایین سیستم تهویه آمده و تا حدی ارگونومی اتاق بهتر شده است.

در بخش طراحی بیرونی و بدنه، شاهد هستیم ظاهر خودرو به‌روزتر شده است و این قابلیت را دارد که بتواند نظر بخش عمده‌ای از بازار را به سمت خود بکشاند.

نوع طراحی سپر جلو نشان می‌دهد ASX فیس‌لیفت خطوط طراحی جدید میتسوبیشی را دنبال می‌کند و با کروم‌کاری‌های بدنه قصد دارد تا نظر بخش سخت‌پسند بازار را به سمت خود بکشاند.

همچنین رینگ‌های تراش‌خورده ASX فیس‌لیفت ظاهر به‌مراتب جذاب‌تری را نسبت‌به قبل، به این خودرو داده است و این موضوع می‌تواند نظر جوانان را به سمت خود بکشاند.

از نگاه عمومی بسیاری از مشتریان تصور می‌کنند خودروهای کره‌ای از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارند و خودروهای ژاپنی فقط در بحث کیفیت پیشتاز هستند.

ولی با نگاه دقیق به ASX می‌توان فهمید در بعضی بخش‌ها، این کراس‌اوور ژاپنی میتسوبیشی است که نسبت‌به سایر رقبا پیشی گرفته است. ASX به‌عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل ژاپنی با قیمت کمتر از ۱۷۵میلیون تومان در بخش ایمنی به‌مراتب از رقبای کره‌ای قوی‌تر ظاهر می‌شود و با ۷ کیسه هوا فاصله خود را با کره‌ای‌ها حفظ می‌کند.

تجهیز این خودرو به ایربگ زانوی راننده، یکی از ویژگی‌های ASX نسبت‌به رقباست. وجود امکاناتی نظیر کامپیوتر سفر، سقف شیشه‌ای با نورپردازی، سنسور نور و باران، چراغ‌شوی و نور زنون، رینگ ۱۸ اینچی تراش‌خورده، صندلی راننده برقی ۸ حالته، گرم‌کن دو حالته صندلی‌های جلو، مانیتور و دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، دنده پشت فرمان، کروزکنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت انتخاب نوع انتقال قدرت به چرخ‌ها، آینه‌های تاشوی برقی، استارت دکمه‌ای و… باعث شده است ASX به‌عنوان یک خودروی باکیفیت ژاپنی و در عین حال با امکانات مناسب شناخته شود.

پیشرانه این خودرو از نوع دو لیتری MIVEC است که ۱۴۷ اسب‌بخار را با گشتاور ۱۹۹ نیوتون متر تولید می‌کند. گیربکس ASX فیس‌لیفت از نوع CVT است که قابلیت تعویض دنده مرتبه‌ای را از پشت فرمان دارد.

شما می‌توانید نوع انتقال قدرت خودرو را با توجه به استفاده در حالت‌های مختلف تنظیم کنید و تمام این فرایند توسط یک کلید در پایین دسته‌دنده انجام می‌شود. این پیشرانه در شرایط ایده‌آل و مناسب می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر بر ساعت ASX فیس‌لیفت را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند.

منبع:روزنامه دنیای خودرو



نظرات