1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

18 فروردین 1396
  • 0

کراس اوور جدید میتسوبیشی با نام بسیار آشنای Eclipse Cross به زودی در ایران رونمایی خواهد شد.

  شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

میتسوبیشی اکلیپس، نام خودروی کوپه و کانورتیبلی بود که در سال 2012 طرفداران بسیار زیادی به خودش جلب کرد و دلیل استفاده‌ نام این خودروی دوست‌داشتنی در محصول جدیدش به این خاطر بود که شکل این کراس‌اوور بیشتر از این که شبیه شاسی‌بلندها باشد، مشابه خودرویی اسپرت است و صد البته حس و حال رانندگی با خودروی اسپرت را نیز دارد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اقتصادآنلاین، در داخل این خودرو صفحه ‌نمایشی برای نشان دادن اطلاعات مورد نیاز استفاده شده است که قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد و می‌توان آن را با صفحه‌ای لمسی کنترل کرد. همچنین برای راننده امکان نمایش هدآپ نیز در نظر گرفته شده است.

این خودرو از روی مدل مفهومی XR که در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو سال ۲۰۱۵ معرفی شد اقتباس شده است.

در طراحی داخلی این خودرو مهم‌ترین نکته راحتی و فضای کافی برای خانواده بوده و فضای سر و سقف بلند حتی در صندلی‌های عقب شما را شگفت زده خواهد کرد. سقف پانارومای این خودرو نیز شما را یاد کراس‌اوور دیگر میتسوبیشی، ای‌اس‌ایکس خواهد انداخت.

جالب است بدانید که این خودرو از پلتفرم اوتلندر ولی با ارتفاع کمتری استفاده می‌کند، تجهیزات بیشتر و مواد اولیه جدیدتر باعث شده تا از اوتلندر سبک‌تر و محکم‌تر باشد. همچنین با استفاده از تکنولوژی‌های جدید این خودرو فرمان پذیری بهتر و نرم‌تری نسبت به رقیبان خود دارد و از چسبندگی بسیار مناسبی به سطح جاده نیز برخوردار است.

آرین‌موتور نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران، در آینده‌ای نزدیک، از این محصول در ایران رونمایی خواهد کرد.

  شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

  شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

  شاسی بلند جدید میتسوبیشی بزودی در ایران

منبع : ایران جیب



نظرات