1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. با میتسوبیشی اکلیپس جدید آشنا شوید

با میتسوبیشی اکلیپس جدید آشنا شوید

4 دی 1392
  • 2

طراحان میتسوبیشی قصد دارند طراحی اکلیپس جدید را مشابه مدل 2001 آن انجام دهند. این روزها بحث‌های بسیاری از جانب شرکت میتسوبیشی در مورد تلاش آن‌ها برای رونق و شکوفایی دوباره‌ی این شرکت در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا شنیده می‌شود. اگر چه آن‌ها برای انجام این کار به چیزی بیشتر از خودروی ارزان و کوچک Mirage و Montero جدید نیاز خواهند داشت. نظرتان در مورد نسخه‌ی جدید معروف‌ترین خودروی میتسوبیشی در آمریکا چیست؟ اگر میتسوبیشی اکلیپس جدید مشابه آن خواهد بود مطمئناً موفقیت زیادی را برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.

Steel Drake طراح شرکت میتسوبیشی اطلاعاتی را در مورد ظاهر میتسوبیشی اکلیپس 2015 به رسانه‌ها ارائه داد، هرچند که مطمئناً این خودروی جدید به خوبی و زیبایی اکلیپس 2001 نخواهد بود. این موضوع که آن‌ها قادر نیستند تا طراحی ترکیبی کوچک و جمع و جور و بدون ظاهر حجیم و بزرگ که در خودروهای نسل دوم به خوبی انجام داده بودند را در مدل 2015 آن نیز تکرار نمایند، مایه‌ی تاسف است.



طراحان و مسئولان میتسوبیشی که در حال حاضر به منظور سود بیشتر به سختی مشغول فروش انواع Renaultsubishi در ایالات متحده‌ی آمریکا هستند باید بدانند که اگر قصد طراحی یک سدان کامپکت موفق را دارند، می‌توانند به جای آن با اضافه کردن یک بدنه‌ی کوپه زیبا و یک موتور چهار سیلندر توربو آن را به عنوان اکلیپس جدید معرفی نمایند. حداقل این کار به منظور بازگرداندن و زنده کردن روزهای خوب همکاری آن‌ها با شرکت کرایسلر ارزش امتحان کردن دارد.


منبع پدال


نظرات

  • esmail esmail (5 دی 1392 ساعت 17:48)

    سلام
    مرسی.خیلی عالیه.شاد باشید

  • تنبور تنبور (8 مهر 1393 ساعت 09:54)

    این تخصصه میتسوبیشیه