1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود 11 تیپ ازمرسدس‌بنز تا پایان سال 97 به ایران

ورود 11 تیپ ازمرسدس‌بنز تا پایان سال 97 به ایران

9 آذر 1396
  • 0

در قرارداد جدید ستاره ایران و دایملر، واردات 11 تیپ انواع بنز تایید شده است که تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ستاره ایران، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری دو مدل مرسدس بنز ای۲۰۰ و سی۲۰۰ به بازار ایران وارد می شود.

 ورود 11 تیپ ازمرسدس‌بنز تا پایان سال 97 به ایران

وی ادامه داد: سفارش گذاری برای شرکت بنز برای این دو مدل انجام شده و بارگیری در ژانویه و فوریه 2018 انجام خواهد شد البته به شرط باز شدن سامانه ثبت سفارش این واردات رخ خواهد داد.

رزازی ادامه داد: برای سال آینده برنامه واردات ۵۰۰۰ دستگاه بنز را داریم که در تنوع و تیپ های مختلف خواهد بود.

مدیرعامل ستاره ایران تصریح کرد: با دایملر برای تولید خودرو در ایران به توافق رسیدیم و این مهم هم در سال ۹۷ محقق خواهد شد.

وی از سرمایه گذاری جدید در خط تولید بنز در ایران خبر داد و اضافه کرد: بعد از ابلاغ سیاست های جدید خودرو تیراژ و مدل های تولیدی در ایران مشخص خواهد شد.رزازی تاکید کرد: از زمان آغاز فعالیت برای تولید، ۹ ماه طول خواهد کشید تا خودروی تولیدی خودمان را وارد بازار کنیم.

وی در مورد حضور سری ای و سی در سبد تولیدی ستاره ایران گفت: مطمئنا بخشی از تولید در همین سری رخ خواهد داد اما مدل های جدیدی نیز در برنامه تولید حضور خواهند داشت.

مدیرعامل ستاره ایران در پایان خاطرنشان کرد: در صورتیکه تا دو هفته دیگر سامانه ثبت سفارش خودرو باز شود، در شب عید 2 مدل E200 و C200 را به مشتریان خود در ایران عرضه خواهیم کرد.



نظرات