1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برنامه ماموت برای تولید کامیون‌های جدید چینی در ایران

برنامه ماموت برای تولید کامیون‌های جدید چینی در ایران

10 مهر 1397
  • 0

شرکت ماموت تصمیم دارد تا در اقدامی جدید به جای تولید کامیون های اسکانیا سوئد و همچنین خودروهای سواری فولکس واگن آلمان، تولید کامیون های چینی CNHTC را آغاز کند.

 برنامه ماموت برای تولید کامیون‌های جدید چینی در ایران

خیلی از زمان تولید و عرضه کامیون های هوو در ایران نمی گذرد و همگان با برخی چالش ها و مشکلات این کامیون های چینی آشنا هستند و این بار شرکت ماموت که تولید اسکانیای سوئد و عرضه خودروهای سواری فولکس واگن آلمان را برعهده داشت تصمیم به تولید این کامیون ها گرفته است.

دیرزمانی نیست که ماموت وعده تولید خودروی سواری فولکس واگن آلمان را داد و به جای تولید شاهد واردات این خودروها بودیم و امروز با موضوع تحریم می بینیم که شرکت های خصوصی هم گویا در مذاکرات و قراردادهای خود با طرف های خارجی ضعیف عمل کرده اند و این شرکت های خارجی با نسیم تحریم آنها را نیز ترک گفته اند!

حال شرکت ماموت که خود را همواره تولیدکننده خودروهای درجه اول اروپا معرفی می کرد روی به تولید کامیون های چینی آورده است تا این محصولات را که در روزگارانی نه چندان دور با حضور در ایران رشد و پیشرفت کردند دوباره برای آزمون و خطاهای مختلف راهی خیابان ها و جاده های کشورمان کند.

نگارنده و مجموعه پرشین خودرو همواره و همه حال ابتدا حامی مردم و سپس تولید داخلی بوده و هست اما تولیدکنندگان و خودروسازان عزیز کشورمان نیز نباید مردم عزیز این مرز و بوم را دست مایه آزمون و خطاهای خود کنند.

امید داریم که تولید کشور هر روز توانمندتر از قبل شود و تولیدکنندگان این مرز و بوم نیز با تولیدات خوب و به روز خود، طعم و لبخند شیرین رضایت را بر لبان مردم عزیزمان بنشانند.



نظرات