1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه محصول جدید جیلی توسط خودروسازان بم +عکس

عرضه محصول جدید جیلی توسط خودروسازان بم +عکس

25 بهمن 1396
  • 0

خط بدنه سازی پیشرفته خودروسازان بم برای تولید خودروهای جیلی در مجموعه اقتصادی ارگ جدید بم به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی کرمان، سهامداران و دیگر مسئولان صنعتی و دولتی شهرستان بم، خط بدنه سازی شرکت خودروسازان بم، با ظرفیتی برابر 150 دستگاه در روز برای تولید خودروهای سواری جیلی راه اندازی شد.

 عرضه محصول جدید جیلی توسط خودروسازان بم +عکس

در حاشیه این مراسم اعلام شد که به زودی پیش فروش محصول جدید جیلی از طریق شبکه گسترده ومطمئن خودروسازان بم در سراسر کشور آغاز می شود.

شرکت خودرو سازان بم یکی از مجموعه های تولیدی گروه صنایع خودروسازی کرمان می باشد و از سال 1396 تولید وعرضه یکی از اقتصادی ترین و با کیفیت ترین خودرو های بازار را با همکاری شرکت جیلی در ایران آغاز کرده و توانسته است که در مدت زمان کوتاهی تقاضای بازار خودرو های محدوده 50 میلیون را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خودرو جیلی جی.سی6 یکی از پر طرفدارترین خودروهای با کیفیت در بازه خودروهای اقتصادی در بازارهایی چون چین، روسیه و خاورمیانه است وتا کنون تعدادی نزدیک به 650 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده است که به خوبی نشان دهنده دانش وتکنولوژی گران قیمت اروپایی و حتی ژاپنی بکار رفته در این خودرو می باشد.

 عرضه محصول جدید جیلی توسط خودروسازان بم +عکس

شرکت جیلی هلدینگ با تغییر رویه استراتژیک که از سال 2012 در مجموعه خود ایجاد کرد و با خرید سهام شرکت های تراز اولی مانند ولوو، نسلی از خودرو ها را آفریده است که در سال 2017 با ثبت رکورد فروش یک میلیون و 200 هزار دستگاه در بازار گسترده چین، خود را بعنوان یک شرکت کاملا متمایز مطرح کرده است.

شرکت خودرو سازان بم نیز که سابقه همکاری با شرکت های بزرگ همچون فولکس واگن آلمان را در کارنامه خود دارد، این بار نیز با انتخابی صحیح افق گسترده ای را در بازار خودرو بوجود خواهد آورد.

 عرضه محصول جدید جیلی توسط خودروسازان بم +عکس



نظرات