1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی شاسی‌بلند کوچک لکسوس

معرفی شاسی‌بلند کوچک لکسوس

23 اسفند 1396
  • 0

لکسوس پیش از رونمایی رسمی از شاسی‌بلند کوچک خود در نمایشگاه ژنو، عکسی از مدل UX را منتشر کرد. تازه‌ترین محصول کارخانه ژاپنی، واکنشی به شاسی‌بلندهای محبوب مرسدس-بنز کلاس GLA، آئودی Q3 و ب ام و X1 است.

 معرفی شاسی‌بلند کوچک لکسوس

لکسوس برای افزایش فروش محصولاتش در اروپا مدتی طولانی است که به دنبال ورود به بازار شاسی‌بلندهای کوچک است. این شرکت پارسال حدود ۴۵ هزار دستگاه ماشین در اروپا فروخت که در مقایسه با خودروسازان آلمانی رقمی ناچیز است. شاسی بلند مدل NX سهم زیادی از فروش لکسوس به خود اختصاص داد و همین انگیزه این کارخانه برای عرضه یک شاسی‌بلند کوچک‌تر را بیشتر کرده است.

مدل UX براساس کانسپتی ساخته می‌شود که حدود دو سال پیش در نمایشگاه پاریس نمایش داده شد. ماشین از نظر ظاهری تفاوت زیادی با کانسپت دارد. جلوی خودرو به سبک مدل‌های تازه لکسوس با جلوپنجره‌ای اغراق‌شده طراحی شده است. آنچه این خودرو را از مدل‌های دیگر لکسوس متمایز می‌کند چراغ‌های یک‌پارچه‌ در عقب خودرو است که برای اولین بار است که در محصولات کارخانه دیده می‌شود.

جزییات فنی زیادی درباره این خودرو منتشر نشده است اما مشخص است که لکسوس UX بر روی پلتفرمی مشترک با تویوتا C-HR ساخته می‌شود.



نظرات