1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود شاسی بلند جدید هیوندایی به بازار در سال 2019

ورود شاسی بلند جدید هیوندایی به بازار در سال 2019

21 فروردین 1397
  • 0

مدل آتی SUV هیوندایی یک مدل 8 صندلی و تمام سایز با نام احتمالی "پالیسید" است. براساس شایعات امکان ارائه این خودرو با یک قوای محرکه هیبریدی نیز وجود دارد.

به نقل از "اتوروولشن"، گروه خودروسازی کره‌ای کار روی این خودرو را تائید کرده است و قبلا از این خودرو به عنوان نسخه‌ای پیشرفته از سانتافه نام برده است.

شاید اگر قبلا تصاویری از این خودرو منتشر می‌شد، همگان بر این باور بودند که یک ورژن 2019 از سانتافه‌ها مشاهده می‌کنند، اما اینک بهترین حدس برای این خودروی بزرگ و جادار 8 صندلی استفاده از همان نام پالیسید است.

 ورود شاسی بلند جدید هیوندایی به بازار در سال 2019

این خودرو احتمالا زمانی در اواسط 2019 به بازار ارائه می‌شود و پیش‌بینی موفقیت آن دور از انتظار نیست. پلت‌فرم این خودرو نیز درست مشابه همان پلت‌فرمی است که شرکت کیا برای شاسی‌بلند بزرگ و جدید خود یعنی تلوراید در نظر گرفته است. این خودرو با قابلیت محرک چرخ‌های جلو ارائه خواهد شد و قابلیت محرک تمام چرخ یا "آل‌ویل درایو" نیز در این خودرو به عنوان یک آپشن ارائه می‌شود.

 ورود شاسی بلند جدید هیوندایی به بازار در سال 2019

ارائه این خودرو در قالب یک مدل هیبریدی نیز گارانتی شده است. با این وجود یک موتور بنزینی V6 نیز در زیر در موتور قرار می‌گیرد. هیوندایی قصد دارد تا سال 2020 با بیش از 15 اتومبیل الکتریکی در جهان بدرخشد. البته شایعاتی در خصوص احتمال ساخت نسخه‌های پلاگین هیبرید یا سوخت سلولی نیز وجود دارد.

 ورود شاسی بلند جدید هیوندایی به بازار در سال 2019

ظاهر خودرو از مدل‌های سانتافه قرض گرفته شده است. تعریف زیبایی‌شناختی مدرن هیوندایی در مدل‌های جدیدش در حال بازتاب پیدا کردن است و این سبک و سیاق را می‌توان در SUV های کوچکتر این برند مانند کنا نیز مشاهده کرد. در این خودرو نیز چراغ‌های دو بخشی، جلوپنجره‌های جدید و خطوط زاویه‌دار چهره خودرو را به سانتافه های مدرن شبیه کرده‌اند.

گزارش‌ها حکایت از معرفی هیوندای پالیسید در ماه‌های ابتدایی سال آینده معرفی خواهد شد، برخی از پیش‌بینی‌های کارشناسان نیز نشان می‌دهد که نمایشگاه دیترویت 2019 جای خوبی برای معرفی خودرو محسوب می‌شود.



نظرات