1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آشنایی بیشتر با هاوال H9 مدل 2018

آشنایی بیشتر با هاوال H9 مدل 2018

27 فروردین 1397
  • 0

هاوال H9 هفت سرنشین 4×4 ارتقا یافته با مجموعه ای از ویژگی های جدید، نیرومحرکه ای بهتر و قیمتی مناسب تر معرفی شد.

این شاسی بلند بزرگ چینی به عنوان یک خودروی هفت سرنشین مخصوص خانواده با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه رقابت می کند البته ساختار body-on-frame آن قابلیت آفرود مشابه فورد اورست را نیز فراهم می سازد.

 آشنایی بیشتر با هاوال H9 مدل 2018

لازم به ذکر است که هاوال بزرگ ترین برند شاسی بلند در چین است و در هر سال بیش از یک میلیون خودرو می فروشد و مراکز تحقیق و توسعه زیادی در سراسر دنیا دارد که توسط کارمندان برندهای مشهوری همچون فورد و تویوتا اداره می شوند.

طراحی هاوال H9 مدل 2018 آشنا است اما یک جلوپنجره پنج بخشی جدید، هواکش زیرین و رینگ های آلیاژی 18 اینچی نوین برای آن تعبیه شده است.

در کابین این خودرو یک پانل تجهیزات متفاوت با نمایشگر TFT و سرعت سنج دیجیتال تعبیه شده است که به گفته این برند با توجه به تمایل استرالیایی ها ساخته شده است.

 آشنایی بیشتر با هاوال H9 مدل 2018

زیر بدنه این خودرو نسخه ای اصلاح شده از موتور 2.0 لیتری توربوی بنزینی آشنا قرار دارد که تیون شده تا قدرت 180 کیلووات و گشتاور 324 نیوتون متر تولید کند. هیچ گزینه دیزلی برای این خودرو ارائه نمی شود.

هم چنین سیستمی به نام All-Terrain Control System برای این خودرو ارائه می شود که یک تکنولوژی نرم افزار میانبر آفرود dial-operated شبیه به فورد اورست است.

هاوال H9 قدیمی موفق به کسب امتیاز ایمنی چهار ستاره از A ان کپ شده بود اما این خودروساز اعلام کرده که با مقاوم تر کردن این خودرو و تجهیز آن به مانیتور نقاط کور، هشدار تغییر مسیر و هشدار ترافیک پشت به ایمنی آن افزوده است. هم چنین گفته می شود که مدتی بعد، AEB نیز در این خودرو ارائه خواهد شد و پس از آن تقاضای تست مجدد برای H9 می شود.

 آشنایی بیشتر با هاوال H9 مدل 2018

هم چنین این خودرو دارای شش کیسه هوا برای ایمنی سرنشینان هر سه ردیف صندلی و قفل صندلی کودک ISOFIX است.

لازم به ذکر است گروه بهمن به عنوان شریک تجاری هاوال در ایران ، در سال جدید مدل های H2 ، H6 , H9 را به بازار عرضه خواهد کرد.



نظرات