1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به بهره برداری رسیدن خط تولید انبوه هایما S5

به بهره برداری رسیدن خط تولید انبوه هایما S5

22 آذر 1396
  • 1

بیژن زاهدی فر، مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این مراسم گفت: چشم انداز نیاز محصولات Suv در کشور تا سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۶۰هزار دستگاه درسال خواهد بود که طبق اهداف استراتژیک گروه صنعتی ایران‌خودرو، دست کم ۲۵درصد از این محصولات در ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد.

 به بهره برداری رسیدن خط تولید انبوه هایما S5

وی تاکید کرد: در استراتژی ۵ساله سایت ایران خودرو خراسان که تاکنون سه سال از آن سپری شده، معرفی و تولید یک محصول جدید در دستور کار بوده که تاکنون محصولات هایما ۲۰۰۰، هایما۱۸۰۰ توربو، سوزوکی فیس لیفت و هم‌اکنون هایما اس۵ به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان افزود: نصب و راه اندازی خطوط بدنه اس۵ در مدت زمان ده روز و تولید نخستین سری این خودروها از نتایج توانمندی و تخصص مهندسان ایران‌خودرو‌ خراسان است.

تغییر ذائقه مصرف کننده ایرانی

مصطفی خان کرمی،معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو در این مراسم گفت:شرکت هایما یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران خودرو در عرضه مستقیم محصولات جدید است. همکاری ایران خودرو و‌ هایما از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در این زمان کوتاه دو طرف در ارائه محصول باکیفیت و متناسب با نیازهای مصرف کنندگان ایرانی حداکثر تلاش خود را انجام داده اند.

وی افزود:رشد اقتصادی ایران در سال های اخیر منجر به تغییر ذائقه مصرف کننده ایرانی و افزایش تمایل به خرید خودروهای SUV در کشور شده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: مطالعات انجام شده نشان می دهد میزان تقاضای خودروهای CUV و SUV در ۹سال گذشته رشد ۵ برابری را تحربه کرده و این روند در ۷ماه سپری شده از سال جاری، با رشد چشمگیری مواجه شده است. پیام آشکار این تغییر، لزوم تدوین و برنامه ریزی شرکت ایران‌خودرو در راستای افزایش تولید این محصولات است و در این راستا خودرو هایما اس۵ پس از تولید هایما اس۷ در ایران به تولید انبوه رسید.

خان کرمی افزود: با توجه به تجربه موفق خودروهای اس۷ و اس۵ در بازار ایران، شرکت های ایران خودرو‌ و هایما برای ارائه محصولات باکیفیت و‌ جدید به مصرف کنندگان ایرانی همکاری خود را توسعه خواهند داد.

نقطه عطف همکاری های هایما و ایران خودرو

ویلیام دانگ،مدیرعامل شرکت بین المللی خودرو هایما نیز در این مراسم تاکید کرد: امروز شاهد آغاز تولید انبوه دومین خودروی تولیدی با همکاری ایران خودرو‌ و‌ هایما هستیم. هایما تاکنون توانسته با ده ها کشور همکاری کرده و محصولات خود را به خاورمیانه، شمال آفریقا، آسیای جنوب شرقی، آمریکای مرکزی و جنوبی صادر کند.

وی ادامه داد: هایما اس۵ یک خودرو SUV دارای شتاب بالا، موتور قوی و عملکرد پایدار است. این محصول ستاره محصولات شرکت هایما است که با خودروهای ژاپنی و‌کره ای برابری می کند.

مدیرعامل شرکت بین المللی خودرو هایما اظهار داشت: مراسم اغاز تولید انبوه این خودرو در ایران، نقطه عطف همکاری های هایما و ایران خودرو است و در آینده هایما به حضور قدرتمند خود در ایران ادامه خواهد داد و همکاری با شریک فوق العاده خود یعنی ایران خودرو، مطالعه در خصوص تقاضای مشتریان ایرانی و عرضه مدل های جدید در بازار ایران را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: این شرکت سرمایه گذاری خود را برای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان و شناخت بیشتر مشتریان از برند و محصولات هایما و در نهایت دستیابی به هدف رهبری بازار در بخش SUV در بازار ایران افزایش خواهد داد.

همکاری هایما با شرکت های جهانی

همچنین در این مراسم، چن گائوچائو معاون مدیرعامل شرکت خودروسازی هایما گفت: هایما دارای تحربه ۳۰ساله در تولید خودرو است و ۱۵سال سابقه همکاری با شرکت مزدا، زیربنای مدیریتی و فنی مستحکمی برای این شرکت فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: هایما در چین به لحاظ طراحی خودروهای سبک، کارایی بالا و اطمینان، جزو رهبران بازار است و هایما اس۵ نتیجه فرآیند همکاری هایما و شرکت طراحی LDA ایتالیاست که توسط هایما در طول سه سال تولید شده است.

معاون مدیرعامل شرکت خودروسازی هایما گفت: فرآیند تولید این محصول با همکاری نزدیک بین هایما و شرکت های بوش، پانچ، اتولیو و دیگر شرکت های برتر جهانی صورت گرفته است.

وی افزود:هایما اس۵ پس از انجام چند میلیون متر تست دوام، ده ها هزار تست ارتعاش، صدها هزار کیلومتر تست انطباق در جاده های کوهستانی و‌ بیابانی و تست های متعدد در چین ثابت کرده است که یک خودرو SUV با قابلیت اطمینان و پایداری بالاست.



نظرات

  • رضا رضا (2 دی 1396 ساعت 20:36)

    خدا کند با قیمت خوب ومناسب عرضه وکیفیت ان هم ایده ال باشد