درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بازم چینی
فرقی نمی کنه ماشین از چه کلاس و سگمنتی باشه حتی قیمت در بازارهای جهانی هم فرقی نمیکنه قیمت در ایران همیشه بالاست و به هم ردیفها نگاه میکنه البته نه به صورتی که به نفع مصرف کننده رقابت بوجود بیاد
فقط و فقط به بالاترین قیمت ممنه و اینکه سهمی از بازار تقسیم شده برای تولید کننده باشه
از طرف دیگه کسی هم دیگه به مونتاژی بودن ایرادی نمیگیره پس این چه فرقی کد فوقط یک زمان تولیدات شرکتهای آمریکایی مونتاژ داخل میشده حالا هم ساخته های شرکتهای نوضهور چینی
ده سال پیش من حتی یک برند چینی هم نمیشناختم ولی حالا .....
ننگ بر چرخه مسموم
وارد کردن این ماشین چینی ها جز هدر دادن سرمایه های ملی و همچنین تخریب محیط زیست هیچ نتیجه دیگه ای ندارد. مسئولین محترم بیدار شید لطفاً...
در حال حاضر بیش از 40 کلاس خودرو در ایران خودرو تولید می شود!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با احترام به نویسنده گرانقدر مقاله فوق، مفهوم تولید با مونتاژ آن هم مونتاژ ضایعات چینی بسیار متفاوت است. ایرانخودرو هنوز در حد و اندازه یک خودروساز (حتی یک خودروساز درجه سوم چینی ) هم محسوب نمیشود.
در وضعیتی که تعرفه گمرک برای ورود خودروهای خارجی با کیفیت به خاطر از بین بردن رقبا برای خودروساز ایرانی و سود دولت خیلی بالاست و عدم توانایی خودرو سازهای داخلی از عرضه خودروهای با کیفیت، مثل قارچ این آشغال چینیا داره زیاد میشه تو مملکت ما!