1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. کونا ، شاسی بلند کوچک جدید هیوندای

کونا ، شاسی بلند کوچک جدید هیوندای

14 فروردین 1396
  • 0

اس یو وی کاملا جدید هیوندای کونا در تابستان رونمایی شده و فروش آن از اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. هیوندای برای اولین بار بطور رسمی اطلاعاتی را در خصوص کراس اوور جدیدش منتشر کرد. اتومبیلی که قطعا رقیب جدی برای نسل پیش روی نیسان جوک خواهد بود که در تابستان رونمایی می‍شود.

 کونا،‌ جدیدترین و کوچکترین کراس اوور هیوندای

این اس یو وی که کونا نامیده می‍شود در ژوئن امسال رونمایی شده و عرضه آن از اکتبر آغاز می‍شود. علاوه بر اینکه می‍دانیم با یک کراس اوور کوچک طرف هستیم،‌ هیوندای تصویری از چراغ جلوی کونا را نیز منتشر کرده که البته شباهتی با هیچ یک از مدل های فعلی هیوندای نداشته و می‍تواند حاکی از زبان جدید طراحی خودروساز کره‍ای باشد.

بدین ترتیب هیوندای سبد محصولات خود را گسترش خواهد داد و با ورود این خودرو به بازار در پاییز به عنوان کوچکترین اس یو وی هیوندای در کنار توسان و سانتافه قرار خواهد گرفت.

نام کونا برگرفته از جزیره ای در هاوایی است. این فعلا تمام اطلاعاتی است که هیوندای در خصوص کراس اوور جدیدش داده اما در آینده قطعا به اطلاعات ما افزوده خواهد شد.

عکاسان خودرو به تازگی تصاویر جاسوسی از یک اس یو وی را به ثبت رسانده اند. با توجه به چراغ های باریک کونا تشخیص آن حتی از پس پوشش استتار دشوار نخواهد بود. البته بخشی از یک جلوپنجره بزرگ نیز در تصویر منتشر شده مشخص است.

احتمالا این خودروی جدید بر روی شاسی i20 سوار خواهد شد که دو سال پیش معرفی شده است. همچنین پیشرانه های i30 جدید گزینه خوبی برای این کراس اوور خواهد بود که عبارتند از موتور بنزینی ۱ لیتری توربو ۳ سیلندر، ۱٫۴ لیتری بنزینی ۴ سیلندر و ۱٫۶ لیتری دیزلی.

منبع:دنیای خودرو



نظرات