1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود جدیدترین محصولات جیلی به بازار خودرو کشور

ورود جدیدترین محصولات جیلی به بازار خودرو کشور

16 بهمن 1396
  • 1

مدیرعامل آرین خودرو پارس، نماینده رسمی شرکت جیلی در ایران اعلام نمود ؛جدیدترین محصولات جیلی را نیمه اول سال آینده وارد بازار خودرو کشور می.‌کنیم

روز گذشته شاهد امضا یک قرارداد بزرگ در کشور چین بودیم، قراردادی که بر اساس آن شرکت آرین خودرو پارس به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هولدینگ ناصح قرارداد همکاری خود را با جیلی چین برای واردات خودروهای جیلی به بازار ایران امضا کرد. در رابطه با جزییات این قرارداد با دکتر رادین پیمان فر، مدیرعامل آرین خودرو پارس گفتگو کوتاهی داشتیم.

 ورود جدیدترین محصولات جیلی به بازار خودرو کشور

دکتر پیمان فر در زمینه چگونگی آغاز مذاکرات گفت:"پیشنهاد همکاری میان آرین خودرو پارس و شرکت جیلی از سوی شرکت جیلی مطرح شد. مدیران ارشد این شرکت پس از آنکه تصمیم به فعالیت مجدد در ایران گرفتند، به دنبال یافتن شریک مناسبی بودند و پس از ارزیابی گروه‌های مختلف واردکننده خودرو، با بررسی جزییات کاری مجموعه ما که شامل برندهای زیرمجموعه این شرکت و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش و میزان رضایت مشتریان و جایگاه این مجموعه در بازار است، خودشان تصمیم به فعالیت و همکاری با ما گرفتند و نماینده این شرکت با سفر به ایران پیشنهاد همکاری را مطرح کرد. به دلیل آنکه جیلی پیش از ارائه پیشنهاد همکاری، بررسی‌های گسترده‌ای را بر روی مجموعه ما انجام داده بود، فرآیند مذاکرات به‌سرعت پیش رفت و طی دو ماه توافق نهایی همکاری میان دو مجموعه برای عرضه محصولات جیلی توسط شرکت آرین خودرو پارس امضا شد."

وی افزود:"هم‌اکنون مجموعه شرکت‌های واردکننده خودرو در گروه ما شبکه گسترده‌ای از خدمات پس از فروش را در اختیار دارند و در زمینه رضایت مشتری از فروش و خدمات جایگاه بسیار مناسبی داریم. از سوی دیگر شرکت جیلی هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در کشور چین است و سال گذشته بیش از 1.2 میلیون دستگاه خودرو فروخته است ضمن آنکه نباید فراموش کنیم این شرکت سهام ولوو و پروتون و لوتوس را در اختیار دارد و برندی با نام لینک اند کو را برای بازارهای پیشرفته جهان تولید می‌کند. با خرید سهام ولوو و مالکیت بر این شرکت، جهش بزرگی در فناوری و کیفیت و مهندسی محصولات جیلی رخ داد و این شرکت اکنون جایگاه بسیار بالایی در بازارهای جهانی دارد و نامی شناخته شده در بازارهای اروپایی است. به این ترتیب همکاری میان این دو گروه بزرگ قطعا می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر برند جیلی و شرکت آرین خودرو پارس شود."

مدیرعامل آرین خودرو پارس در زمینه تاریخ ورود نخستین محصولات جیلی به ایران گفت:"بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم ازجمله آموزش پرسنل، تامین قطعات یدکی، فراهم آوردن شبکه خدمات پس از فروش و دیگر موارد لازم شاهد آغاز کار و ورود محصولات این برند به بازار ایران خواهیم بود. آن‌گونه که برنامه‌ریزی شده است در سه‌ماهه دوم سال آینده شاهد ورود محصولات برند جیلی از سوی شرکت آرین خودرو پارس به بازار خودرو کشور خواهیم بود."

وی در زمینه محصولات مورد نظر برای ورود به بازار گفت:"بر اساس توافقی که انجام گرفته قرار است بر روی محصولات جدید جیلی برای ورود به بازار ایران کار کنیم. این محصولات پیش از این وارد بازار نشده‌اند و کاملا جدید هستند. در حال حاضر با توجه به نظام تعرفه‌ای موجود در حال نهایی کردن موتور و مشخصات فنی محصولات هستیم تا محصولات با قیمتی رقابتی وارد بازار ایران شود. درنهایت می‌توانیم اطمینان دهیم که محصولات با بالاترین کیفیت و فراتر از رقبای چینی جیلی وارد بازار کشور شود."



نظرات

  • فرزاد فرزاد (16 بهمن 1396 ساعت 09:11)

    بعد از برد تیم فوتسال ما از چین ترسیدم اینا ناراحت بشن و دیگه برای ما پراید و پژوی داخلی،سازی شده نسازند! خدا رو شکر که از آنها به چنین روشهایی دلجویی میشود؟!